TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MACIEK NOWICKI: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu (podcast)

MACIEK NOWICKI: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu (podcast)
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na dzisiejsze agencje reklamowe? Czy faktycznie większość z nich zniknie z rynku za 10 lat? Czy AI może być równie kreatywna i czy marki same będą sobie tworzyć swój content? O tym wszystkim rozmawiamy z Maćkiem Nowickim, dyrektorem kreatywnym w All Things AI.
O autorze
1 min czytania 2023-04-18

Na kreatywnym marketingu zjadł zęby. Mówi też, że odebrał najbardziej klasyczną edukację, jeśli chodzi o tworzenie marek i budowanie strategii. Maciek Nowicki, kolejny gość NowyMarketing Podcast, do niedawna był dyrektorem kreatywnym w Saatchi&Saatchi (wcześniej w Isobar), a dziś współtworzy nowy koncept All Things AI, który stawia przede wszystkim na wykorzystanie sztucznej inteligencji.

W ramach nowego odcinka naszego podcastu postanowiliśmy porozmawiać z Maćkiem o tym, jak widzi rozwój branży marketingowej w dobie gwałtownego rozwoju narzędzi z obszaru AI.

– W opinii wielu osób to największa zmiana, jaka zachodzi i zajdzie w historii ludzkości. To nie jest „internet 2.0″ ani „rewolucja przemysłowa 2.0″. To jest coś zupełnie innego. Sam Craig Mundie z Microsoftu mówił, że „sztuczna inteligencja zmieni wszystko i zmieni sposób, w jaki zajmujemy się wszystkim” – opowiada Maciek Nowicki.

 Czy ten postęp technologiczny zatrzęsie rynkiem i wyeliminuje z niego copywriterów, grafików i dyrektorów kreatywnych? Czy marki dostaną wkrótce wszystkie narzędzia do tego, aby samodzielnie budować swoją strategię komunikacyjną, a marketerzy okażą się w tym wszystkim całkowicie zbędni?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ciśnienie w agencjach, aby generować dużo więcej contentu będzie spore, bo klienci będą oczekiwać, że dostaną znacznie więcej za wydany budżet. Przez to agencje staną się wydajne o wiele szybciej niż będzie rósł rynek reklamowy. Przy obecnym stanie zatrudnienia po prostu nie będzie gdzie upchnąć tej pracy, która będzie generowana dzięki wzrostowi i wydajności – dodaje Nowicki.

Zapraszamy do wysłuchania nowego odcinka podcastu i śledzenia Maćka Nowickiego na LinkedInie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się