Lidl Polska rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Główną bohaterką pierwszego spotu sieci jest Krystyna, która odwiedza wiele lokalizacji. I choć idzie w różne miejsca, przemierza miasta, góry i pustynie, to jednak prawdziwe zakupy robi w Lidlu. Nowy spot sieci jest pełen dynamizmu i humoru. To pierwszy z zaprezentowanych filmów – już wkrótce do Krystyny dołączy Piotrek, który również wyrusza w drogę po wysokiej jakości produkty w niskich, lidlowych cenach.
W działania Lidl Polska na stałe wpisane są cykliczne akcje promocyjne na produkty codziennego użytku. Konkurencyjną ofertę Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania. W ostatnim raporcie „Koszyk Zakupowy” przygotowanym przez ASM Sales Force Agency opublikowanym za marzec br., Lidl został liderem wśród sklepów tego formatu oraz zajął drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych.
Zobacz również
Misją marki jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Sklepy Lidl Polska są nowoczesne, funkcjonalne dla klientów – posiadają szerokie alejki, ergonomiczne wnętrza oraz duże parkingi. Ponadto w placówkach wykorzystywane są proekologiczne rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy energooszczędne oświetlenie LED. Wszelkie działania podejmowane są w trosce o klienta i środowisko.
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Lidla została zaplanowana w telewizji, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały do tej pory dwa spoty telewizyjne. Spoty można obejrzeć na platformie YouTube.
PS Lidl Polska w trosce o osoby ze spektrum autyzmu oraz ich bliskich
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Lidl Polska już od czterech lat zapewnia we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski „Ciche godziny” – rozwiązanie zwiększające komfort osób ze spektrum autyzmu oraz ich rodzin i opiekunów. Nie inaczej będzie podczas tegorocznego Światowego Dnia Świadomości Autyzmu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2 Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?
Kluczem do efektywnego prowadzenia działalności jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Od kilku lat rynek sprzedaży dotykają różne kryzysy. W związku z tym, zachowania klientów mocno się zmieniły. Dla konsumentów liczy się nie tylko jakość i cena, ale również bonusy, które proponuje marka.