Dom mediowy Mediaverse prowadzi jesienne kampanie reklamowe online dla LC CORP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dom mediowy Mediaverse prowadzi jesienne kampanie reklamowe online dla LC CORP

Deweloper LC Corp,prowadzący liczne inwestycje budowlane w południowej, północnej oraz centralnej Polsce,dynamicznie rozpoczął jesienny sezon promocji swoich projektów. Promocją będą objęte nowe oraz funkcjonujące inwestycje LC Corp we Wrocławiu, Krakowie i Warszawie.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy Mediaverse z Wrocławia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W październiku ruszyły kampanie promocyjne obejmujące11inwestycji deweloperskich LC CORP na terenie Wrocławia, Krakowa i Warszawyrealizowanychw centrach miast. Oprócz projektów budowlanych objętych programem „Mieszkania dla Młodych” w ofercie sprzedażowej pojawiło się również kilka nowych inwestycji. Mediaverse odpowiada za kreację i realizację kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za optymalizację i monitoring jej wyników, z wykorzystaniem zewnętrznego adserwera oraz Google Analytics. Dzięki jednolitej metodologii pomiaru i w jednym miejscu narzędzia te umożliwią całościową kontrolę przebiegu kampanii. Dodatkowo dla warszawskich inwestycji została opracowana strategia marketingu w wyszukiwarce Google, obejmująca optymalizację działań reklamowych w AdWords.

Wyróżnikiem strategii opracowanej dla LC CORP jest wykorzystanie szeregu najbardziej dopasowanych kanałów komunikacji, jak: portale nieruchomościowe, mailingi efektywnościowe, retargeting, czy Facebook. Na potrzeby kampanii został stworzony autorski profil behawioralny zachowań internauty, monitorujący Użytkowników stricte zainteresowanych mieszkaniami na rynku pierwotnym w konkretnych lokalizacjach, co pozwoli osiągnąć większąskuteczność działań reklamowych.W tym celu zaplanowano również zakup powierzchni reklamowych na giełdach RTB, rozliczanych w efektywnościowym modelu CPC, co pozwoli systematycznie podnosić performance’owe wskaźniki kampanii.

Inwestycje LC CORP obejmujące jesienne kampanie reklamowe dewelopera to: Osiedle Stabłowicka 77, Osiedle Dolina Piastów, Osiedle Graniczna oraz Osiedle Maestro na terenie Wrocławia, Osiedle Słoneczne Miasteczko i Osiedle Grzegórzeckaw Krakowie.Natomiast w Warszawie: Osiedle Powstańców 33, Osiedle Poborzańska, Osiedle Przy Promenadzie, Osiedle na Woli oraz Osiedle Mała Praga.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij