Alessandro Paluzzi opublikował wpis na Twitterze, w którym podzielił się informacją o tym, że Instagram opracowuje proces pozwalający użytkownikom generować własne naklejki dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
Na przedstawionym screenie widzimy komunikat: „Wprowadź frazę, aby za pomocą AI stworzyć naklejkę”, co sugeruje, że po wpisaniu dowolnej treści, użytkownicy będą mogli wygenerować własne mini dzieło.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
fot. Twitter
Użytkownicy będą mogli dodać Instagram Stickers do swoich zdjęć lub filmów. Nowa potencjalna opcja Instagrama to podobno jedno z wielu narzędzi, nad którymi pracuje Meta.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Myślę, że istnieje możliwość przedstawienia agentów sztucznej inteligencji miliardom ludzi w sposób, który będzie użyteczny i znaczący. Eksplorujemy możliwości czatu w WhatsApp i Messengerze, narzędzia do tworzenia wizualizacji postów na Facebooku i Instagramie oraz reklam, a z czasem także doświadczeń wideo i multimodalnych. Spodziewam się, że te narzędzia będą wartościowe dla wszystkich, od zwykłych ludzi po twórców i firmy – komentuje Mark Zuckerberg w najnowszej aktualizacji wyników Meta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Metaverse to gigantyczna szansa dla naszego regionu [podcast]
Czy wirtualna rzeczywistość może zastąpić tę naszą realną? Czy taki świat będzie wykluczający, czy raczej inkluzywny? Kto będzie go budował? O tym rozmawiamy z naszymi gośćmi w odcinku NowyMarketing Podcast.
PS 2 Meta odnotowuje duże straty finansowe. Powodem mniejsze zyski z reklam i ogromne inwestycje w metaverse
Wpływy reklamowe Meta Platforms, do którego należą platformy Facebook, Messenger, WhatsApp i Instagram, zmniejszyły się w porównaniu do 2021 roku. Finanse znacząco obciążył pion Reality Labs obejmujący sprzęt do wirtualnej rzeczywistości.