Niektórzy mówią, że ta technologia zrewolucjonizuje naszą edukację, pracę i rozrywkę. Inni uważają, że to projekt pisany patykiem na wodzie – dużo się o nim mówi, ale niewiadomo, czy tak naprawdę wejdzie w życie.
Okazuje się jednak, że Metaverse jest już teraz wśród nas – poza wirtualnymi pokazami mody, możemy doświadczyć tam emocji koncertowych, a nawet odwiedzić… siedzibę banku. Co więcej, z Metaverse zaczyna korzystać coraz więcej firm, które właśnie przenoszą do cyfrowego świata coraz większą część swojej pracy.
Zobacz również
Jak będzie wyglądać sprzedaż w Metaverse i z jakich usług wkrótce tam skorzystamy? Np. czy będziemy mogli wziąć kredyt w wirtualnym banku?
Na te i wiele innych pytań związanych z Metaverse odpowiadają nasi goście – osoby na codzień pracujące z Metaverse i dostrzegające w tej technologii ogromne możliwości. W studiu byli z nami:
- Agnieszka Kranz– co-founder i CEO w TeenCrunch, programie akceleracyjnym pomagającym rozwijać młodzieżowe startupy;
- Jakub Kaszuba – przedstawiciel Biura Innowacji Zespołu Let’s Fintech w PKO BP;
- Robert Bednarski – country director CEE w Meta w Polsce.
– W tym całym rozwoju technologii Metaverse nie chodzi o to, żeby jeszcze więcej czasu spędzać w wirtualnej przestrzeni, czy ogólnie w internecie. Chodzi o to, żeby zmienić jakość tych doświadczeń – aby były bardziej osobiste i aby nadać im szersze zastosowanie. Żeby nasze życie było bardziej wygodne i efektywne. Metaverse oczywiście daje też wiele szans na polu biznesowym. Praca będzie jedną z pierwszych branż, która będzie tam rozpowszechniona na szeroką skalę – opowiada Robert Bednarski, CEE w Meta w Polsce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Metaverse – wirtualny świat rodem z Matrixa będzie przyszłością internetu i konsumowania treści? Tak uważa Mark Zuckerberg czy Microsoft. Jak jednak sprawa wygląda w rzeczywistości? Sprawdź specjalny odcinek NowyMarketing Podcast.
- Tomasz Bołcun to brand manager Clickmeeting – platformy m.in. do organizowania wydarzeń online. Z Tomkiem rozmawiamy o tym, jak zmienia się rynek wydarzeń online, czy po pandemii zaczęliśmy odchodzić od digitalu i nad jakimi aspektami eventy internetowe mają przewagę nad tymi tradycyjnymi.
- Coraz więcej marek i agencji pochyla się nad pokoleniem Z. Jak do nich dotrzeć, jakie mają wartości, jakimi są pracownikami i dlaczego od jednych kupują, od drugich nie? Czy jednak generacja Z to faktycznie taka rewolucja w marketingu, jak nam się wydaje? Krzysztof Najder, Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozmawiają o tym, co tak naprawdę różni pokolenia i jak dotrzeć do nich ze swoimi produktami. Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing