Ze względu na pandemię koronawirusa rynek wydarzeń online odnotował prawdziwy boom. Jednak wraz z „powrotem do normalności” zaczęły też wracać stacjonarne eventy. Mimo to wydarzenia online na stałe wpisały się do naszych kalendarzy. Są nawet takie aspekty, w których górują nad tradycyjnymi konferencjami.
Zobacz również
– Aura niedostępności opadła. Teraz webinary online stały się czymś normalnym i nie jest to kwestia przymusu. Teraz to wybór i do tego świadomy. Organizatorzy konferencji, którzy byli zmuszeni z przejścia z trybu offline do online, wracają do tradycyjnego modelu, ale zauważyli, że w internecie przybyło im uczestników, którzy nigdy wcześniej nie dołączali do wydarzenia. Dlatego coraz więcej pojawia się eventów hybrydowych – mówi Tomasz Bołcun.
Z Tomaszem rozmawiamy o tym, jak zmienił się rynek webinarów i wydarzeń online, czy metaverse oraz rozwój VR-u szykują dla nas rewolucje w tym sektorze, a także jakie korzyści przychodzą z prowadzenia eventów hybrydowych. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- To prawdziwy przełom w badaniu zasięgu cyfrowych nośników indoorowych! Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji wdrażają właśnie AMS i CitiesAI. W naszym podcaście mówią o tym Robert Migas-Mazur i Waldemar Kruk;
- Rafał Madajczak to założyciel serwisu satyrycznego ASZDziennik, a obecnie dyrektor kreatywny w Gazeta.pl. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media i co to oznacza dla marek;
- Michał Bednarczyk to head of performance w agencji Green Parrot. Przez lata dokładnie zgłębił tajniki kampanii adsów i jak sam twierdzi – potencjał tkwi nie tylko w Google i Facebooku. O tym, gdzie warto stosować kampanie adsów rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing