Chrupiąca bułka, ciepła parówka i ulubiony sos. Hot-dogi w ostatnich latach stały się jednym z najpopularniejszych dań błyskawicznych w naszym kraju. W samym 2022 roku sieć Żabka sprzedała prawie 74 mln hot-dogów. Tym samym ten sztandarowy produkt sprzedaje się w stacjonarnych sklepach co 2 sekundy. W nadchodzących miesiącach wynik ten może zostać pobity, a wszystko dzięki rozszerzeniu kanałów dystrybucji tej ciepłej przekąski o aplikację Żabka Jush. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini, które również zadebiutowało w asortymencie aplikacji. To pierwszy raz w Polsce, kiedy usługa q-commerce – oparta na ekspresowych zakupach online – wprowadza do swojej oferty ciepłe posiłki.
– Hot-dogi to ulubiona ciepła przekąska Polaków, kiedy nie mają czasu na samodzielne przygotowanie posiłku. To także numer jeden wśród ciepłych produktów oferowanych w sklepach sieci Żabka, więc wprowadzenie go do naszej aplikacji było dla nas kwestią czasu. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy często muszą przekąsić coś na szybko. Obojętnie czy są w pracy, domu, na imprezie czy spędzają czas na świeżym powietrzu. Cieszę się, że jako pierwsza firma na rynku q-commerce oferujemy ciepłe przekąski i wyznaczamy tym samym trendy dla całej branży – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Zobacz również
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, tysiąca wysp i czosnkowy. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Hot-dog z Żabki Jush również w plenerze
Żabka Jush uruchomiła drugą edycję letnich dowozów w plener. Przy okazji rozszerzając funkcjonalność o kolejne miasta – Kraków, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice i Piaseczno. Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie w Warszawie.
Tym samym mieszkańcy Krakowa zamówią hot-doga oraz panini również z dowozem w plener. Będzie to niewątpliwie ciekawe urozmaicenie każdego pikniku i wypadu ze znajomymi. Wystarczy kilka kliknięć w aplikacji, żeby cieszyć się posiłkiem na ciepło, a zaoszczędzony czas można przeznaczyć na odpoczynek w łonie natury. Żabka Jush w ramach aktywacji połączonej z krakowskimi juwenaliami planuje przeprowadzić także działania skierowane do studentów.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Symboliczna złotówka za kawę, panini lub hot doga, jeśli kupi się paczkę papierosów? Wydawałoby się, że promowanie w mediach palenia jest już dawno za nami, a jednak sieć sklepów Żabka zdecydowała się na zorganizowanie kontrowersyjnej promocji konsumenckiej.
PS 2 Żabka uruchamia nowy format. Wybrany asortyment sieci kupimy na wyspach handlowych
Sieć Żabka postanowiła uruchomić kolejny format sklepów – tym razem są to wyspy, które już zaczynają się pojawiać w centrach handlowych. Co można kupić w tych nowych punktach sprzedaży?