Hot dogi od jakiegoś czasu świetnie się sprzedają nie tylko na stacjach benzynowych – są też bardzo popularną przekąską m.in. w sklepach Żabka. Dzięki temu, że są szeroko dostępne (obecnie w całej Polsce jest ponad 8300 sklepów Żabka.) i są szybko przygotowywane, wybiera ją duże grono konsumentów. Dodatkowo atrakcyjność produktu wzmacnia duży wybór dodatków – do wyboru mamy np. tradycyjne bułki i tortille, a poza wieloma mięsnymi wersjami (np. z kiełbasą grillową, kiełbaską-kebab) sklepy sprzedają też hot dogi bez mięsa.
Teraz okazuje się, że klienci będą mogli kupować hot dogi jeszcze sprawniej, bez oczekiwania w kolejkach sklepowych. Wszystko dzięki temu, że autonomiczne sklepy Żabka Nano chcą wprowadzić u siebie innowacyjne metody autoryzacji przy przygotowywaniu swoich przekąsek. W przyspieszeniu procesu robieniu hot dogów ma pomóc robot Robbie, który jest aktualnie testowany przez pracowników Żabki w ramach formuły friends&family, czyli wśród pracowników i współpracowników sieci. Kolejnym etapem testów będzie możliwość sprawdzenia tych rozwiązań przez klientów Żabki.
Zobacz również
– Robot o imieniu Robbie to kolejne nowatorskie rozwiązanie, które pilotażowo wdrażamy w naszym bezobsługowym koncepcie Żabka Nano. Innowacyjne, pierwsze tego typu urządzenie na rynku pozwala na przygotowanie kultowych dla sieci Żabka hot-dogów w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta i bez udziału pracowników obsługi – informuje portal dlahandlu.pl biuro prasowe sieci Żabka.
Przypominamy, że do placówek Żabka Nano, w których pojawią się pierwsze roboty, można dostać się wyłącznie z aplikacją mobilną sieci, która umożliwia też płatność za zakupy. Obecnie, w modelu store-in-the-store, rozwijany jest koncept umożliwiający wstęp do placówki przy wykorzystaniu dowolnej karty płatniczej.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Z możliwości szybkich zakupów w Żabce Nano mogą korzystać już klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. Wspólnym celem firm jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing