Bracia Kacperczyk w nowej kampanii Grant’s „Ekipa na Życie”

Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej. Ta ekscytująca współpraca ukazuje siłę kolektywności i współdziałania, ponieważ razem możemy więcej!
O autorze
1 min czytania 2023-06-01

Nowa kampania „Ekipa na Życie” Grant’s powstała we współpracy z braćmi Kacperczyk, utalentowanymi muzykami, którzy jako rodzeństwo tworzą prawdziwą siłę zespołu i razem przeżywają najważniejsze chwile w rozwoju swojej muzycznej kariery. Ich niewątpliwa pasja, talent i zgranie stanowią inspirację dla kampanii Grant’s, która promuje wartość silnych więzi i wzajemnego wsparcia. Marka zachęca do trzymania się razem z ludźmi, którzy są nam bliscy, a także z tymi, których dopiero poznajemy, a z którymi od razu łapiemy wspólny kontakt. Inspiruje również do poszukiwania idealnej ekipy, która nie tylko wspiera w trudnych momentach, ale również dodaje uśmiechu i radości w każdej przeżytej wspólnie chwili. Bo najlepsza ekipa jest na całe życie!

„Ekipa na Życie”

Grant’s od zawsze podkreśla znaczenie współpracy i siły zespołu, wyznaje zasadę, że sukcesy nie są dziełem jednej osoby, lecz efektem wspólnych wysiłków wielu twórców. Dzięki temu działając razem, jesteśmy w stanie osiągnąć więcej, niż działając w pojedynkę. Wraz z braćmi Kacperczyk marka tworzy zgraną ekipę, gdzie talent muzyczny spotyka się z mistrzowską precyzją wytwarzania whisky. 

Oprócz promowania kolektywizmu i siły zespołu celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Grant’s, zwłaszcza w odniesieniu do wariantu premium – Grant’s Triple Wood 12YO. 

Grant’s Triple Wood 12YO, to niezwykła whisky wyróżniająca się unikalnym smakiem 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

i aromatem, dzięki starzeniu w trzech różnych rodzajach drewna:

  • beczce po Sherry, która odpowiada za intensywną nutę przypraw, 
  • beczce z amerykańskiego dębu, która nadaje subtelnej, waniliowej gładkości,
  • beczce po Bourbonie zapewniającej słodycz brązowego cukru. 

Dzięki tym trzem beczkom whisky Grant’s Triple Wood 12YO odznacza się bogatym i złożonym smakiem. 12-letni wariant marki Grant’s Triple Wood stanowi idealną propozycję dla koneserów, którzy poszukują wyjątkowej jakości. Dowodem uznania tego unikatowego wariantu są liczne nagrody.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe w tym również emisję spotów, które zostaną opublikowane na oficjalnym profilu marki w mediach społecznościowych. Spot promujący kampanię można obejrzeć, klikając w poniższy link: https://www.facebook.com/GrantsWhiskyPolska/posts/6254767717944538

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo przewidziano aktywacje konsumenckie w Social Mediach oraz w punktach sprzedaży. Dla celów promocyjnych stworzone zostaną specjalnie zaprojektowane materiały POS, a także będą prowadzone działania PR.

Za koncept strategiczny oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja Peppermint. Natomiast obsługą mediów społecznościowych zajmuje się zespół agencji Social Leaders.

PS Kuba Wojewódzki, Janusz Palikot i Tomasz Czechowski skazani za reklamowanie wódki

Prokuratura Rejonowa w Warszawie postawiła zarzuty Kubie Wojewódzkiemu, Januszowi Palikotowi i Tomaszowi Czechowskiemu. Powodem reklamowanie wysokoprocentowych alkoholi w internecie.