TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza największa kampania Maybelline New York w 2023 z pierwszą w historii wirtualną ambasadorką

Maybelline New York (L’Oréal Polska) rozpoczyna największą w tym roku kampanię na polskim rynku i krajach bałtyckich. Maskarę Falsies Surreal obok globalnej ambasadorki modelki Gigi Hadid, po raz pierwszy w historii marki promuje wirtualna ambasadorka May.
O autorze
1 min czytania 2023-06-06

Maybelline New York rozszerzając swoją bestsellerową ofertę tuszy, tym razem proponuje kobietom surrealistyczny efekt na rzęsach: 10 razy większą objętość* – co potwierdza 91 proc. Polek* i plus 36-procentowe wydłużenie rzęs**.

– Falsies Surreal zapewnia spektakularny efekt – mówi Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. – Można powiedzieć, że przenosi nas zupełnie w inny wymiar. Wprowadzając na rynek produkt  tak surrealistyczny pomyśleliśmy, że połączymy świat realny i wirtualny. Dlatego w naszej kampanii mamy dwie bohaterki, które łączą te światy – awatarkę May, a obok niej naszą dotyczasową ambasadorkę – modelką Gigi Hadid – dodaje. 

Wyjątkowe gwiazdy zobaczymy w digitalowej odsłonie kampanii – przewidywany zasięg 15 i 6-sekundowych wideo to 8 mln. Po raz pierwszy na ulicach polskich miast, obok tradycyjnych nośników, pojawią się także citylighty Maybelline New York wykonane w innowacyjnej technice druku soczewkowego. Pod koniec miesiąca, w weekend 24-25 czerwca, w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przy salonie Sephora, zaplanowano specjalną strefę z surrealistycznymi atrakcjami. Odwiedzający to miejsce będą mogli wcielić się w awatara i znaleźć się na wielkim billboardzie 3D wyświetlanym na zewnątrz galerii. Dodatkowo w wybranych galeriach handlowych i lokalizacjach w całej Polscepojawią się flagi i animacje 3D, a w drogeriach staną innowacyjne holoboxy. W sumie w ramach działań OOH zaplanowano dotarcie aż do 10 mln kontaktów. Zorganizowano także największą wysyłkę maskary Falsies Surreal do dziennikarzy i influencerów – przetestuje ją aż 1200 osób. 

Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Z kolei influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Wysyłkę kreatywną koordynuje Wholly. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* Test aparaturowy przeprowadzony w serwisie Wizaz.pl na grupie 98 kobiet w marcu 2023 roku. 

** Test aparaturowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Nowość od Maybelline New York po raz pierwszy promowana na outdoorze

Lokalnie to pierwsza w historii marki kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Launch produktu, który obejmuje także digital i telewizję przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się