Generator skryptów dostępny jest w Creative Center. Mogą z niego skorzystać osoby, które na TikToku mają konto firmowe. Narzędzie jest darmowe.
Scenariusz wideo powstaje na podstawie podanych w aplikacji danych, takich jak np. branża, nazwa produktu, opis przedmiotu oraz słowa kluczowe, które chcemy wyróżnić. Możemy także wybrać długość potencjalnego materiału. Dostępne to 15-30 sekund lub 31-60 sekund.
Zobacz również
System podaje kilka gotowych skryptów, dając użytkownikowi wybór. Propozycje zawierają dość szczegółowy opis scen wraz z dialogami. Ponadto, TikTok podpowiada jaki dźwięk dobrze sprawdzi się w danym filmie.
TikTok uprzedza, że narzędzie może nie być idealne i zostało stworzone przez zewnętrzną firmę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Decyzja o wykorzystaniu i/lub opublikowaniu treści utworzonych za pomocą Generatora skryptów w reklamach lub innych materiałach należy wyłącznie do Ciebie. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za wszelkie treści utworzone za pomocą Generatora skryptów, w tym za zapewnienie, że takie treści są dokładne i zgodne z obowiązującymi przepisami i regulacjami, a treści te nie są wspierane, sponsorowane ani zatwierdzane przez TikTok – podano.
Powszechne korzystanie z narzędzia prawdopodobnie doprowadzi do uogólnienia treści. Jeśli wiele firm zacznie go używać, możemy spodziewać się powielania podobnych reklam.
PS Meta testuje chatbot AI na Instagramie
Badacz aplikacji, Alessandro Paluzzi podzielił się kolejną nowinką związaną z Instagramem. Jak się okazało, trwają prace nad rozwiązaniem, jakim jest czat AI,
PS 2 Jak korzystać ze sztucznej inteligencji?
Sztuczna inteligencja (SI) ma ogromny wpływ na marketing, ale również na nasze codziennie życie i zmienia tym samym sposób, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą swoje kampanie i interakcje z klientami. Przedstawię 3 narzędzia SI, oprócz znanego wszystkim Chatu GPT, które pozwolą na ułatwienie działań marketingowych.