TikTok stworzył narzędzie oparte o AI, które generuje gotowe skrypty dla filmów

TikTok stworzył narzędzie oparte o AI, które generuje gotowe skrypty dla filmów
Narzędzie ma pomóc w tworzeniu lepszych treści. Scenariusze powstają na podstawie podpowiedzi użytkownika. Scenariusz zawiera nie tylko proponowaną treść, ale także wskazówki dźwiękowe i wizualne.
O autorze
1 min czytania 2023-06-12

Generator skryptów dostępny jest w Creative Center. Mogą z niego skorzystać osoby, które na TikToku mają konto firmowe. Narzędzie jest darmowe

Scenariusz wideo powstaje na podstawie podanych w aplikacji danych, takich jak np. branża, nazwa produktu, opis przedmiotu oraz słowa kluczowe, które chcemy wyróżnić. Możemy także wybrać długość potencjalnego materiału. Dostępne to 15-30 sekund lub 31-60 sekund.

System podaje kilka gotowych skryptów, dając użytkownikowi wybór. Propozycje zawierają dość szczegółowy opis scen wraz z dialogami. Ponadto, TikTok podpowiada jaki dźwięk dobrze sprawdzi się w danym filmie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

TikTok uprzedza, że narzędzie może nie być idealne i zostało stworzone przez zewnętrzną firmę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Decyzja o wykorzystaniu i/lub opublikowaniu treści utworzonych za pomocą Generatora skryptów w reklamach lub innych materiałach należy wyłącznie do Ciebie. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za wszelkie treści utworzone za pomocą Generatora skryptów, w tym za zapewnienie, że takie treści są dokładne i zgodne z obowiązującymi przepisami i regulacjami, a treści te nie są wspierane, sponsorowane ani zatwierdzane przez TikTok – podano. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Powszechne korzystanie z narzędzia prawdopodobnie doprowadzi do uogólnienia treści. Jeśli wiele firm zacznie go używać, możemy spodziewać się powielania podobnych reklam.

PS Meta testuje chatbot AI na Instagramie

Badacz aplikacji, Alessandro Paluzzi podzielił się kolejną nowinką związaną z Instagramem. Jak się okazało, trwają prace nad rozwiązaniem, jakim jest czat AI, 

PS 2 Jak korzystać ze sztucznej inteligencji?

Sztuczna inteligencja (SI) ma ogromny wpływ na marketing, ale również na nasze codziennie życie i zmienia tym samym sposób, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą swoje kampanie i interakcje z klientami. Przedstawię 3 narzędzia SI, oprócz znanego wszystkim Chatu GPT, które pozwolą na ułatwienie działań marketingowych.