Puchatek napędza głowę! Rebranding marki i kampania spotowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Puchatek napędza głowę! Rebranding marki i kampania spotowa

Jak skupić się na kilku różnych rzeczach jednocześnie? Jak poradzić sobie ze szkolnymi obowiązkami? I Jak sprawić by nauka była zabawą, a zabawa nauką? To pytania, które często zadają sobie dzieci i ich rodzice.

Puchatek wie, że rozwój to długotrwały proces, w którym krok po kroku dzieci zdobywają nowe umiejętności i wiedzę. Codziennie stawiają czoła ekscytującym wyzwaniom i potrzebują energii, aby w swoich główkach pomieścić wszystko, czego się uczą i doświadczają. Najnowsza kampania Puchatka podkreśla korzyści oferowane przez produkt. Puchatek zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój funkcji poznawczych - koncentrację, uczenie się i pamięć. W ostatnim czasie, do sprzedaży trafiły również opakowania w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Z tyłu każdego opakowania znajduje się „Akademia Puchatka”, w której dzieci mogą poprzez ciekawe ćwiczenia i zabawy trenować logiczne myślenie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Kids & Young
Dom mediowy: Mindshare

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij