Srebrne Efiie dla T-Mobile za projekt Pomoc Mierzona Kilometrami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Srebrne Efiie dla T-Mobile za projekt Pomoc Mierzona Kilometrami

Przedwczoraj, podczas już XV edycji gali Effie Awards 2014, kampania T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami otrzymała srebrną statuetkę w kategorii „Kampanie, dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR”. Jest to sukces wszystkich osób współtworzących ten wyjątkowy projekt!

Za realizację kampanii PMK w poszczególnych obszarach odpowiadali: dom mediowy Starcom MediaVest Group oraz agencje V&P i WALK Events.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pomoc Mierzona Kilometrami to ogólnopolska akcja społeczna, której organizatorem jest firma T-Mobile Polska. Projekt łączył w sobie sportową pasję, mobilną technologię oraz szczytny cel jako motywację do aktywnego pokonywania kilometrów. Dzięki szeroko prowadzonej kampanii w mediach typu online oraz offline udało się zbudować prawdziwe zaangażowanie oraz wydobyć pozytywne emocje wśród setek tysięcy uczestników.

„W ostatni weekend września, kończąc drugą edycję akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami wraz z ponad 500 tysiącami aktywnie pomagających świętowaliśmy przekazanie 1 miliona złotych na rzecz niepełnosprawnych ruchowo dzieciom, podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam! Dziś po raz kolejny czujemy dumę, że nasz projekt został zauważony oraz doceniony przez środowisko marketingowe” – powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile.

Effie Awards to prestiżowy konkurs marketingowy, o globalnym zasięgu, który nagradza kampanie marek, wyróżniające się na rynku najbardziej efektywnymi działaniami komunikacyjnymi. Jak co roku, eksperci oceniali projekty promocyjne pod kątem 4 kryteriów: wyzwania strategicznego i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działania reklamowych oraz efektów komunikacji. Tegoroczne jury wyselekcjonowało do udziału w konkursie siedemdziesiąt projektów w dwudziestu kategoriach, wśród których przyznano nagrodę Grand Prix, 6 Złotych, 23 Srebrne i 19 Brązowych Effie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij