Jan Komasa reżyserem najnowszego spotu kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jan Komasa reżyserem najnowszego spotu kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka

W połowie października ruszy nowa kampania Rzecznika Praw Dziecka. Spot „Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy” wyreżyserował Jan Komasa, a w główną rolę wcielił się wybitny aktor Jerzy Radziwiłowicz.

Kampania ma uświadomić społeczeństwu, że bicie dzieci to w Polsce wciąż aktualny problem, z którym należy walczyć.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyraźne przyzwolenie na stosowanie wobec dzieci przemocy fizycznej odzwierciedla się m.in. w przekonaniu Polaków, że „klaps” to nic złego. Aprobatę dla takiego „sposobu wychowywania” deklaruje 60 proc. polskiego społeczeństwa, a prawie 30 proc. dorosłych uznaje bicie za najskuteczniejszą w pewnych sytuacjach metodę wychowawczą (badanie TNS OBOP z 2013 roku na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka).

Rzecznik Praw Dziecka zapraszając do współpracy Jana Komasę oraz Jerzego Radziwiłowicza, chce rozprawić się z mitem bicia dzieci jako skutecznej metody wychowawczej. Kampania przypomni i uświadomi, że bicie uczy, ale tylko złych rzeczy. Jej celem jest nie tylko nagłośnienie problemu, ale przede wszystkim zmiana postawy społeczeństwa wobec bicia dzieci, a tym samym obniżenia poziomu agresji i aprobaty dla stosowania przemocy wobec dzieci.

„Dzięki wybitnym twórcom powstała doskonała kreacja, która jest nie tylko mocnym i sugestywnym przekazem społecznym, ale również wyróżniającym się dziełem artystycznym.“- mówi Malina Wieczorek, dyrektor agencji TELESCOPE , odpowiedzialnej za strategię, kreację kampanii.

Kampania rusza 16 października. Podczas konferencji prasowej zostanie oficjalnie zaprezentowany spot telewizyjny, a także najnowsze z 2014 r. pełne wyniki badań przeprowadzonych przez pracownię TNS OBOP na zlecenie Rzecznika Praw Dziecka „Społeczne postawy wobec przemocy w wychowaniu”. Oprócz emisji telewizyjnych planowane są równieżprzekazy w innych mediach (spot radiowy, printy, Internet).

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja TELESCOPE, spot wyprodukowała PAPAYA FILMS. Reżyseria spotu Jan Komasa, DOP Michał Englert, zdjęcia - Radek Polak.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij