Orange ostrzega przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi w kampanii agencji Publicis

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Orange ostrzega przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi w kampanii agencji Publicis

W trosce o swoich klientów Orange Polska uruchomił kampanię informacyjno-prewencyjną, której celem jest uwrażliwienie na praktyki nieuczciwych przedstawicieli handlowych firm telekomunikacyjnych.

Działania komunikacyjne zaprojektowała agencja Publicis. Akcja będzie prowadzona w prasie i radiu oraz na nośnikach BTL. Do udziału w kampanii zaproszono Krystynę Loskę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Pomimo, że zmiana marki Telekomunikacja Polska na Orange miała miejsce dwa lata temu, w dalszym ciągu mamy do czynienia z sytuacją, w której nieuczciwi przedstawiciele handlowi innych firm, wykorzystując niewiedzę klientów, oferują stacjonarne usługi telekomunikacyjne i podszywają się pod Orange. W trakcie rozmowy telefonicznej lub podczas odwiedzin w domu proponują podpisanie nowej umowy na telefon stacjonarny ze zmianą planu telefonicznego. Wbrew ich zapewnieniom oznacza to zmianę operatora i zerwanie aktualnej umowy.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis i dodała: „Z naszych doświadczeń i posiadanych danych wynika, że tego rodzaju kampanie są skuteczne. Po ich przeprowadzeniu liczba osób świadomych zagrożenia wzrasta, czego dowodem jest mniejsza liczba zgłoszeń np. u rzeczników konsumentów. Przykładem może być podobna kampania realizowana przez nas dla Orange w 2012 r.”

Na potrzeby akcji agencja Publicis przygotowała ogłoszenia prasowe, spoty radiowe, ulotki, plakaty i kalendarzyki, w których zawarto informację wyjaśniające w prosty i zapadający w pamięć sposób zasady postępowania, które pozwolą na uniknięcie oszustwa w razie kontaktu z przedstawicielem handlowym podszywającym się pod pracownika Orange.

W przypadku prasy reklamy ukażą się w dziennikach codziennych i magazynach. Spoty radiowe będą emitowane m.in. na falach stacji RMF, ZET, PR1. W kampanii sięgnięto także po sponsoring wybranych odcinków audycji radiowej „Matysiakowie”. Materiały BTL będą dostępne m.in. w przychodniach.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager), Szymon Szmyd (Junior Account Executive), Joanna Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Marcin Kubera (Senior Art. Director), Dawid Kornaga (Senior Copywriter). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Anna Miller (Wydział oferty usług stacjonarnych). Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij