Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Nasze produkty, Twoje pytania”

Ruszyła kampania jakościowa McDonald’s Polska pod hasłem „Nasze produkty, Twoje pytania”. Jej cel to pogłębienie wiedzy konsumentów na temat walorów jakościowych oferty produktowej firmy.
O autorze
1 min czytania 2014-10-09

Projekt realizowany jest zarówno z wykorzystaniem dedykowanej strony internetowej jak i eventów organizowanych w szeregu miast Polski. Wsparcie stanowi reklamowa kampania telewizyjna oraz komunikacja w mediach społecznościowych.

Główną częścią kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” jest multimedialna ekspozycja McDonald’s, realizowana w kilkunastu miastach Polski w kolejne weekendy września, października i listopada. Na pokaz przygotowany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii prezentacyjnych składa się obszerna informacja o surowcach, procesie technologicznym i standardach jakościowych obowiązujących w restauracjach sieci McDonald’s. Atrakcyjna forma prezentacji realizowana jest z wykorzystaniem technologii 3D. Zwiedzający mają możliwość nie tylko wysłuchać informacji przekazywanej przez przewodników, ale mogą także wirtualnie „dotknąć” poszczególnych surowców, odbyć wirtualny spacer po kuchni McDonald’s korzystając z aplikacji gogli Vrizzmo 3D. Multimedialna ekspozycja prezentuje kwestie jakościowe w całym łańcuchu produkcji: od pola do fazy przygotowania końcowego produktu.

Aby prezentacji nie ograniczać wyłącznie do wirtualnych doznań każdy uczestnik ma możliwość skorzystania z zaproszenia na poczęstunek. Wybrane produkty ze standardowej oferty McDonald’s są przygotowywane na pokładzie mobilnej restauracji zbudowanej na bazie dużej amerykańskiej ciężarówki.

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa. Prezentowane treści dotyczą dostawców firmy i jakości produktów. Zawartość strony została podzielona na 9 najważniejszych obszarów tematycznych. Obejmują one zarówno podstawowe surowce wykorzystywane w restauracjach (np. wołowina, warzywa, pieczywo) jak i standardy i procedury obowiązujące w McDonald’s. Kluczowym elementem strony jest nieograniczona możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparciem powyższych aktywności jest spot telewizyjny podkreślający walory jakościowe produktów sieci na przykładzie flagowego produktu McDonald’s, kanapki Big Mac. Emisja spotu telewizyjnego rozpoczęła się 5 października i będzie trwała do 26 października. 30 sekundowy spot można zobaczyć we wszystkich stacjach głównych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w pakietach stacji tematycznych grup TVN, Polsat i TVP.

Za koordynację kampanii odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication, która zajęła się również przygotowaniem strony, działaniami PR oraz na Facebooku. Za kreację spotu odpowiada DDB Warszawa, a Macroscope OMD – za zakup mediów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się