Współpraca obejmuje kompleksową obsługę komunikacyjną, w tym działania związane z performance marketingiem oraz strategią kreatywną. Celem strategicznym współpracy jest pozyskanie jak największej ilości użytkowników inwestujących w Fundusze Inwestycyjne, IKE oraz IKZE. Obsługą działań zajmie się NetSales – sieć afiliacyjna należąca do Cube Group.
Pozyskanie ING TFI to dla nas kolejny dowód na to, że Cube Group wybrał właściwą strategię rozwoju, polegającą na oferowaniu klientom kompleksowych działań performance marketingu, dających policzalne efekty. Działania dla klienta świadczącego usługi finansowe to dla nas inspirujące wyzwanie ze względu na olbrzymią konkurencję w tej branży – mówi Marcin Michalski, Pełnomocnik Zarządu ds. Performance.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024