Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Uwaga, spoiler! Niestandardowa akcja telewizji AXN

Już 16 października w telewizji AXN premiera nowego polskiego serialu ,,Zbrodnia”. Za działania ambientowe promujące nową produkcję odpowiada agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

,,Zbrodnia” to kryminalna opowieść, w której każdy z bohaterów jest podejrzany o morderstwo. Zastała zrealizowana przez telewizję AXN na podstawie serialu Morden i Sandhamn, będącego adaptacją bestsellerowej szwedzkiej powieści Viveki Sten ,,Still Waters”. Historia tajemniczej zbrodni toczy się na półwyspie helskim, a w obsadzie znaleźli się m.in. Joanna Kulig, Magdalena Boczarska, Wojciech Zieliński, Radosław Pazura, Dorota Kolak. Za reżyserię odpowiada Greg Zieliński, autor takich produkcji jak ,,Pitbull”, ,,Londyńczycy”, ,,Wymyk”. ,,Zbrodnia” jest pierwszym polskim serialem wyprodukowanym przez telewizję AXN.

W ramach promocji serialu ,Zbrodnia” w dwóch popularnych punktach Warszawy (od 10 do 12 października na placu Zbawiciela, od 13 do 14 października na zbiegu ulic Domaniewskiej i Suwak) pojawi się spoiler box. To specjalnie zaaranżowana przestrzeń, która dostarczy przechodniom prawdziwych emocji: w gąszczu przeszkód (m.in. lasery, zasłona dymna) ukryta będzie koperta zawierająca spoiler nowego serialu ,,Zbrodnia”. Każdy będzie mógł dołączyć do zabawy i spróbować dowiedzieć się, kto jest winny serialowego morderstwa. Do wyzwania zaprasza sam szef AXN – John Rossiter.

Zaangażowani w ambient przechodnie będą mogli też wziąć udział w konkursie na najlepsze zdjęcie ze spoiler boxem. Wystarczy udostępnić fotografię na Instagramie i opatrzyć ją hashtagiem #spoilerzbrodni. Do wygrania są telefony Sony XPERIA. Za wszystkie działania ambientowe promujące serial ,,Zbrodnia” odpowiada agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Promocję serialu wspierają działania w mediach społecznościowych. W sieci pojawi się też sześć materiałów video, w których każdy z głównych bohaterów przyzna się do morderstwa. W nowej produkcji telewizji AXN wszystkie postaci mogą okazać się zbrodniarzami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing