Poniżej prezentujemy 10 najliczniejszych grup oficjalnych marek (w kategorii produkty i usługi) w serwisie NK. W zestawieniu nie znalazła się licząca obecnie 172 812 użytkowników grupa „Frugo < 3”, ponieważ nie posiada ona statusu grupy oficjalnej.
W nawiasie znajduje się liczba fanów poszczególnych brandów na Facebooku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
1. Sony Polska – 307 457 użytkowników na NK
(83 914 fanów na FB)
2. heyah – 274 987 #PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
(fb: 239 281)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Pepsi – 208 975
(fb: 203 540)
4. Okazjum.pl – 201 468
(fb: 2 783)
5. Bank Zachodni WBK – 120 439
(fb: 49 315)
6. Monster High – 87 919
(brak polskiego fanpage’a)
7. Tylko Hity (United International Pictures) – 64 002
(fb: 86 523)
8. Garnier – Dbaj o siebie. – 59 415
(fb: 82 380)
9. Mistrzostwa Europy 2012! (magazyn Piłka Nożna) – 57 305
(fb: Piłka Nożna – oficjalna strona tygodnika i miesięcznika – 3 217)
10. HARLEMSHOP – 46 108
(fb: 4 173)