Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TOP 10 marek (produkty i usługi) na NK

TOP 10 marek (produkty i usługi) na NK
Jakie są najpopularniejsze marki na NK.pl? Sprawdziliśmy.
O autorze
1 min czytania 2012-05-22

Poniżej prezentujemy 10 najliczniejszych grup oficjalnych marek (w kategorii produkty i usługi) w serwisie NK. W zestawieniu nie znalazła się licząca obecnie 172 812 użytkowników grupa „Frugo < 3”, ponieważ nie posiada ona statusu grupy oficjalnej.

W nawiasie znajduje się liczba fanów poszczególnych brandów na Facebooku.

1. Sony Polska – 307 457 użytkowników na NK
(83 914 fanów na FB)

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. heyah – 274 987
(fb: 239 281) 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

3. Pepsi – 208 975
(fb: 203 540) 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

4. Okazjum.pl – 201 468
(fb: 2 783) 

 

5. Bank Zachodni WBK – 120 439
(fb: 49 315)

6. Monster High – 87 919
(brak polskiego fanpage’a) 

 

7. Tylko Hity (United International Pictures) – 64 002
(fb: 86 523)

8. Garnier – Dbaj o siebie. – 59 415
(fb: 82 380)

9. Mistrzostwa Europy 2012! (magazyn Piłka Nożna) – 57 305
(fb: Piłka Nożna – oficjalna strona tygodnika i miesięcznika – 3 217) 

 

10. HARLEMSHOP – 46 108
(fb: 4 173)