Startuje najnowsza promocja konsumencka Lubelli – do wygrania unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje najnowsza promocja konsumencka Lubelli – do  wygrania unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami

Lubella to niekwestionowany ekspert i codzienna inspiracja dla amatorów, jak również koneserów sztuki kulinarnej. Marka proponuje konsumentom unikalną promocję z prostym mechanizmem.

Wystarczy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie. Każdy zgłoszony kod to dwie szanse na wygraną. W losowaniu dziennym można zdobyć unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami, a w losowaniu tygodniowym, uczestnicy promocji mają szansę wygrać profesjonalny kurs gotowania. Lubellowe fartuchy są nie tylko nagrodą w postaci oryginalnego gadżetu, ale także symbolem uznania dla naszych świadomych kucharzy, którzy zawsze wybierają najlepsze produkty. Wyróżnia je najwyższa jakość, nowoczesny wzór i pomysłowe hasła („Niezła Babka”, „Fajne Ciacho”, „Podgrzewam Atmosferę” i inne), dzięki którym czas spędzony na gotowaniu z pewnością będzie doskonałą zabawą. Dodatkowo, każdy laureat może sam wybrać hasło. Zwycięzców losowania tygodniowego Lubella zaprasza na specjalne warsztaty kulinarne. Zajęcia prowadzone przez renomowanych, profesjonalnych szefów kuchni z pewnością będą świetnym doświadczeniem i inspiracją dla własnych poszukiwań kulinarnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyjątkową promocję Lubelli wspiera najnowsza reklama marki. Charakterystyczne postaci występujące w filmie w zabawny sposób pokazują prawdziwą stronę gotowania. Spot puentują humorystyczne hasła na wyjątkowych fartuchach bohaterów.

Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych, w serwisach VOD i You Tube.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie strony www: Grupa 3
Dom mediowy: Mindshare

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij