W globalnej kampanii występują wybitni sportowcy, muzycy czy ikony popkultury, jak m.in. Zinedine Zidane, Jenna Ortega, Pusha T czy David Beckham. W tym gronie znalazł się Mata, który z marką związany jest od ponad dwóch lat.
Każdy z ambasadorów kampanii swoją działalnością, charyzmą i wizerunkiem odpowiada wartościom, które przyświecają marce adidas Originals. W kampanii ambasadorzy odpowiadają na pytania o przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Podobnie Mata, który opowiada o swojej historii, o tym, skąd pochodzi, czym jest dla niego oryginalność.
W ramach kampanii powstało lokalne video z udziałem Maty. Prowadzone są działania w kinach, OOH, w social mediach oraz działania z influencerami i z mediami. Powstaną także dedykowane murale. Za strategię, ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland.
PS Mata i FC Barcelona. Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera
Podczas meczu FC Barcelony i Celta Vigo na trybunach pojawił się polski raper młodego pokolenia – Mata. Z kolei na bandach otaczających boisko Spotify umieściło reklamę promującą nowy album artysty.
PS2 OSH33 Love Potion – wspólna kampania reklamowa OSHEE i Maty
OSH33 Love Potion to linia lifestyle’owych napojów będących efektem collabo OSHEE i Maty. Spot reklamowy stanowi wejście w świat gier komputerowych, cyfrowych awatarów i nawiązanie do estetyki teledysków artysty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing