fot. screen Instagram @skims
W mediach społecznościowych pojawił się krótki film zapowiadający nowy produkt, który od 31 października br. będzie dostępny w sklepie SKIMS. W spocie pojawia się odniesienie do zmian klimatu. Kim Kardashian opowiada w nim o wciąż rosnącej temperaturze, topieniu się lodowców czy podnoszeniu poziomu mórz. Gwiazda dodaje, że głęboko wierzy w to, że każdy może przyczynić się do wprowadzenia zmian przyczyniających się poprawy stanu planety.
Zobacz również
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że rozwiązaniem celebrytki staje się nowy biustonosz push-up z wbudowanymi sztucznymi sutkami, które mają sprawiać, że kobiety będą wyglądały na zmarznięte, niezależnie od pogody.
Wyświetl ten post na Instagramie
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod filmikiem pojawiły się mieszane komentarze. Część osób myślało, że to żart.
Przez sekundę myślałem, że to prima aprilis, ale mamy październik, lol.
Pojawiły się jednak również pozytywne głosy, w szczególności od kobiet, które chorują na raka piersi i przeszły zabieg mastektomii.
Dziękuję jako osoba, która pokonała raka piersi.
Biustonosze w służbie ekologii
Aby nie rzucać słów na wiatr, Kim Kardashian dodaje, że część dochodów ze sprzedaży biustonoszy zostanie przekazanych na cele charytatywne. Influencerka podkreśla, że poza bieżącym zaangażowaniem marki SKIMS na rzecz ograniczenia zużywania dwutlenku węgla, 10 proc. wpływów pochodzących ze sprzedaży SKIMS Ultimate Nipple Bra zostanie jednorazowo przekazanych na One Percent for the Planet, globalną sieć skupiającą tysiące firm i organizacji ekologicznych współpracujących na rzecz wspierania ludzi i planety.
Biustonosze, w przeliczeniu na złotówki, mają kosztować 300 złotych.
fot. SKIMS
PS Balenciaga znów porusza problem zmian klimatycznych. Bohaterką kampanii jest Kim Kardashian
W jednej z kampanii Balenciagi z 2022 roku, widzimy futra, obszerne bluzy i kontrowersyjną torbę-worek na tle różnych krajobrazów – te natomiast mają nam przypominać o zmianach klimatycznych. Co ciekawe, twarzą kampanii została wówczas m.in. Kim Kardashian, którą oskarża się o wyjątkowo mało ekologiczny styl życia.
PS2 Mikroorganizmy podbijają rynek mody. Torba ze skóry wytworzonej przez bakterie w ofercie marki odzieżowej
Otwórz szafę i sprawdź, jakie torby, plecaki i teczki w niej znajdziesz. Te wykonane z tworzywa sztucznego? Zamszu? A może skóry naturalnej albo syntetycznej? A gdyby tak do kolekcji móc dodać torbę uszytą ze skóry… stworzonej przez bakterie?