Duolingo to popularna platforma do nauki języków obcych. Niedawno użytkownicy aplikacji mogli zauważyć najnowszą aktualizację, która… w niestandardowy sposób zachęca do regularnego powtarzania nowych słówek.
Otóż, w momencie gdy dana osoba długo nie korzysta z platformy, jej charakterystyczne logo, na którym widzimy zielonego ptaszka, dosłownie topnieje. Aktualizacja została już zauważona przez wielu internatów, zaś Duolingo oficjalnie potwierdziło ją na swoim profilu na Twitterze.
Zobacz również
To nie pierwszy raz, kiedy Duolingo „bawiło się” swoim logo, w celu zachęcenia użytkowników do systematycznej nauki. Kilka miesięcy temu słynny ptaszek przebrał się za Mona Lisę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: www.reddit.com/r/duolingo/comments/16eii8o/what_is_this/?rdt=39926
PS Duolingo otwiera Muzeum Wonky English, aby pokazać kolekcję zabawnych, błędnych tłumaczeń
W ubiegłorocznej kampanii Duolingo pokazało, że pomyłki w tłumaczeniu obcojęzycznych fraz to niedocenieni bohaterowie nauki języków obcych. W jej ramach platforma otworzyła wystawę poświęconą… najciekawszym błędom.
PS2 Duolingo przetłumaczy i poprawi wstydliwe tatuaże z błędami
Aplikacja do nauki języków obcych postawiła sobie za cel „wyłapanie” i naprawienie żenujących tatuaży z błędnie przetłumaczonymi wyrazami, które całkowicie zmieniają znaczenie cytatów.
zdjęcie główne: screen z Twittera @meglzt