Agencja TEQUILA opracowała koncept komunikacyjny wraz z narzędziami dotarcia do grup docelowych, zwracający ich uwagę na nowe warianty opakowań soczewek kontaktowych ACUVUE®. Zostały przygotowane materiały promocyjnew punkcie sprzedaży, w tym także materiały szkoleniowe dla sprzedawców, by moglijak najlepiej poznaćnowe warianty produktów ACUVUE® i polecać je swoim klientom.Żeby lepiej nawigować klienta, opakowania zostały przydzielone do kilku kategorii oznaczonych ikonami: podręczne, klasyczne, wygodne, ekonomiczne.
Dodatkowo, w ramach programu „Gwarancja satysfakcji, z ACUVUE® bez obaw”, klienci mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakup soczewek, jeśli te nie będą im odpowiadały.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024