TEQUILA z kampanią dla ACUVUE®

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TEQUILA z kampanią dla ACUVUE®

W wyniku wygranego przetargu agencja TEQUILA realizuje kampanię dla marki soczewek kontaktowych ACUVUE®, należącej do portfolio koncernu Johnson&Johnson. Kampania wprowadzająca na rynek nowe opakowania soczewek obejmuje działania w punktach sprzedaży.

Agencja TEQUILA opracowała koncept komunikacyjny wraz z narzędziami dotarcia do grup docelowych, zwracający ich uwagę na nowe warianty opakowań soczewek kontaktowych ACUVUE®. Zostały przygotowane materiały promocyjnew punkcie sprzedaży, w tym także materiały szkoleniowe dla sprzedawców, by moglijak najlepiej poznaćnowe warianty produktów ACUVUE® i polecać je swoim klientom.Żeby lepiej nawigować klienta, opakowania zostały przydzielone do kilku kategorii oznaczonych ikonami: podręczne, klasyczne, wygodne, ekonomiczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo, w ramach programu „Gwarancja satysfakcji, z ACUVUE® bez obaw”, klienci mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakup soczewek, jeśli te nie będą im odpowiadały.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij