Content marketing w kampanii Samsung

15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing.
O autorze
1 min czytania 2014-10-20

Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami – Legimi, Endomondo i Deezer, oferuje użytkownikom swoich urządzeń firma Samsung.

Nietypowa, jak na tak dużą firmę jaką jest Samsung, akcja rozpoczęła się 15 października i potrwa przez cały miesiąc. Cztery przygotowane specjalnie, krótkie filmy: Biblioteka, Dom, Kawiarnia i Bieżnia, można będzie obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook. Każdy z nich prezentowany będzie w mediach on-line przez tydzień. Głównym łącznikiem kampanii jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, skoczek narciarski, współrekordzista Polski w długości lotu narciarskiego Piotr Żyła.

Oprócz produktów i usług firmy Samsung kampania prezentować będzie usługi partnerów Samsung:

Legimi – to serwis i aplikacja umożliwiająca dostęp do ponad 5000 e-booków, jest dostępna dla wielu różnych platform elektronicznych, jednak dzięki specjalnej ofercie użytkownicy tabletów Samsung GALAXY Tab S przez 3 miesiące mają dostęp do pełnej bazy elektronicznych książek za darmo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Deezer – jeden z największych serwisów umożliwiających słuchanie muzyki na żądanie. Dostęp do kilkudziesięciu milionów utworów – dla użytkowników Samsung GALAXY S5 i GALAXY Tab S serwis ten w wersji Premium+ oraz specjalne materiały audio i wideo przez 6 miesięcy dostępne są za darmo.

Endomondo – serwis i aplikacja idealna dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie biegając, jeżdżąc na rowerze czy uprawiają inne dyscypliny sportu. Użytkownicy telefonu Samsung GALAXY S5 przez 12 miesięcy mają dostęp do konta Endomondo za darmo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Link do sklepu z aplikacjami SamsungApps.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.