Content marketing w kampanii Samsung

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Content marketing w kampanii Samsung

15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing.

Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami - Legimi, Endomondo i Deezer, oferuje użytkownikom swoich urządzeń firma Samsung.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nietypowa, jak na tak dużą firmę jaką jest Samsung, akcja rozpoczęła się 15 października i potrwa przez cały miesiąc. Cztery przygotowane specjalnie, krótkie filmy: Biblioteka, Dom, Kawiarnia i Bieżnia, można będzie obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook. Każdy z nich prezentowany będzie w mediach on-line przez tydzień. Głównym łącznikiem kampanii jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, skoczek narciarski, współrekordzista Polski w długości lotu narciarskiego Piotr Żyła.

Oprócz produktów i usług firmy Samsung kampania prezentować będzie usługi partnerów Samsung:

Legimi – to serwis i aplikacja umożliwiająca dostęp do ponad 5000 e-booków, jest dostępna dla wielu różnych platform elektronicznych, jednak dzięki specjalnej ofercie użytkownicy tabletów Samsung GALAXY Tab S przez 3 miesiące mają dostęp do pełnej bazy elektronicznych książek za darmo.

Deezer – jeden z największych serwisów umożliwiających słuchanie muzyki na żądanie. Dostęp do kilkudziesięciu milionów utworów – dla użytkowników Samsung GALAXY S5 i GALAXY Tab S serwis ten w wersji Premium+ oraz specjalne materiały audio i wideo przez 6 miesięcy dostępne są za darmo.

Endomondo – serwis i aplikacja idealna dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie biegając, jeżdżąc na rowerze czy uprawiają inne dyscypliny sportu. Użytkownicy telefonu Samsung GALAXY S5 przez 12 miesięcy mają dostęp do konta Endomondo za darmo.

Link do sklepu z aplikacjami SamsungApps.

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij