Zwykły Bohater– jeszcze tylko tydzień na zgłaszanie kandydatur

Jeszcze tylko do końca tego tygodnia można zgłaszać kandydatów na Zwykłych Bohaterów w akcji organizowanej przez Bank BPH, we współpracy z TVN i Onetem.Finalistów – ludzi, którzy wykazali się postawą fair, inicjatywą i odwagą w niesieniu pomocy innym – poznamy 8 listopada.
O autorze
1 min czytania 2014-10-21

Zwykły Bohater to akcja prowadzona już po raz czwarty przez Bank BPH wspólnie z TVN i Onetem.Jej celem jest wyszukanie i nagrodzenie ludzi, którzy bezinteresownie pomogli innym, wykazali się inicjatywą i odwagą, postępująfair na co dzień.

Kandydatów można zgłaszać przy pomocy specjalnej aplikacji na stronie www.zwyklybohater.pljeszcze tylko do 26 października.Historię zgłaszanego bohatera można opisać lub przedstawić za pomocą filmu bądź zdjęć.

Następnie jury, w skład którego wchodzą:Szymon Hołownia, dziennikarz i publicysta, Bożena Walter, założycielka fundacji TVN „Nie jesteś sam”, Ewa Drzyzga, dziennikarka i autorka talk show „Rozmowy w toku”, Mariusz Kostera wiceprezes Zarządu Banku BPH oraz aktorka Małgorzata Foremniak, wyłoni dziewięciu finalistów – po trzech w każdej kategorii:fair na co dzień, bohaterstwo, inicjatywa. Poznamy ich 8 listopada. W tym dniu rozpocznie się też głosowanie na zwycięzców w poszczególnych kategoriach – przez stronę oraz SMS. Wyniki zostaną ogłoszone 7 grudnia na specjalnej, uroczystej gali.

Zwycięzcy – Zwykli Bohaterowie, otrzymają nagrody główne – po 100 tys. zł. Finaliści, którzy nie zdobędą nagród głównych, otrzymają nagrody dodatkowe po 25 tys. zł. Ponadto każdy z dziewięciu finalistów zostanie uhonorowany statuetką Zwykły Bohater 2014.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kandydatów może zgłosić każdy. Rejestracja, zgłoszenie kandydata i udział w akcji nie wiążą się z żadnymi opłatami.

Więcej informacji o akcji Zwykły Bohater, w tym sylwetki zgłoszonych dotąd kandydatów oraz regulamin akcji, znaleźć można na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się