Muzeum Historyczne Miasta Krakowa wybrało Grupę Adweb

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa wybrało Grupę Adweb

Do zadań agencji należy przygotowanie prezentacji multimedialnych, na potrzeby realizacji projektu Cyberteka, który powstaje w Muzeum Historycznym Miasta Krakowa.

Prezentacje będą w pełni interaktywne. Zwiedzający wystawę będą mogli obejrzeć na monitorach dotykowych mapy współczesnego Krakowa i porównać je z Krakowem przedlokacyjnym. Zabytkowe obiekty będą miały swoją prezentację w 3D wraz z obszernym opisem, a ich połączenie z mapami umożliwi łatwe zlokalizowanie każdego zabytku. Na cele wystawy zostanie przygotowanych 5 tematycznych prezentacji, wraz z panelem zarządzania i statystykami, który ułatwi zarządzanie prezentacjami w przyszłości. Premiera wystawy zaplanowana jest na 30 października 2014 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Klientem opiekuje się Grzegorz Maliszewski – account manager, a za realizację projektu odpowiedzialny jest Tomasz Malik – IT Director.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij