Podsumowanie kampanii Kolorowa Polska – Dekoral Fashion

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podsumowanie kampanii Kolorowa Polska – Dekoral Fashion

Dekoral Fashion wystartowało w lutym tego roku z kampanią promocyjną - Kolorowa Polska. Celem było przeprowadzenie badania preferencji kolorystycznych wśród osób z wykształceniem wyższym w wieku 25-50 lat.

Wynik badań zostały opublikowane w raporcie na stronie Kolorowej Polski, oraz w publikacji „Kolory” wydanej pod patronatem Czterech Kątów, wydawnictwa Agora.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania już została doceniona przez branżę. Walczy o nagrody w konkursie Złote Spinacze 2014 (gdzie otrzymała nominacje w kategoriach: PR produktu i w kategorii sektorowej: przemysł), oraz w MixxAwards 2014 (kategoria: Kampania Wizerunkowa, oraz Strona Brandowa).

Opublikowany raport stanowi podsumowanie akcji badawczej. Informacje na temat tego jakie kolory lubią Polacy zbierane były za pomocą ankiet realizowanych w internecie i na ulicach polskich miast. Rejestrowane były również kliknięcia w banery i dane demograficzne. Wszystkie te informacje przekazywane były do centralnej bazy i dynamicznie aktualizowane na stronie Kolorowa Polska. Na bieżąco można było zatem śledzić, które kolory zachwycają mieszkańców naszego kraju i od czego to zależy.

Kampania w liczbach:

1 000 000 obejrzeń materiałów video,

150 000 odwiedzin strony www,

30 000 kliknięć w banery,

ponad 6000 przebadanych uczestników podczas ambientu w Warszawie i Wrocławiu,

prawie 3000 wypełnionych ankiet,

1300 udostępnień strony w mediach społecznościowych,

ponad 300 publikacji w mediach o akcji.

Raport jest bezpłatny i ogólnodostępny pod linkiem.

Dane przedstawione w raporcie są podzielone według wieku, zawodu i miejsca zamieszania. Udało się uzyskać odpowiedzi na takie pytania jak: jaki kolor chciałby mieć w domu 30-letni mieszkaniec Podkarpacia? Jakie barwy szpilek marzą się włocławskim singielkom?

Kampania Kolorowa Polska jest autorskim pomysłem agencji Biuro Podróży Reklamy, która odpowiada za cały projekt, w tym: koncepcję, strategię, kreację, zakup mediów w obszarach online i offline. Kampania ze strony klienta jest nadzorowana przez Wojciecha Kapelusza, online marketing managera, a ze strony agencji prowadzona przez Macieja Mazura, project managera oraz Roberta Sosnowskiego, managing directora.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij