Świeża krew w MOSQI.TO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Świeża krew w MOSQI.TO

Sebastian Krajda dołączył do zespołu agencji kreatywnej MOSQI.TO.

Sebastian studiuje dziennikarstwo na Uniwersytecie Łódzkim i w tym roku broni dyplomu na temat marketingu miejsc. Jest zaangażowany w Organizację Public Relations Image Group, prowadzi także inicjatywę Odnowa Teofilowa, który realizuje projekty w ramach Budżetu Obywatelskiego w Łodzi. Jego mocną stroną jest umiejętność strategicznego planowania – w ramach Budżetu udało mu się nie tylko stworzyć markę od podstaw, ale też wdrożyć inwestycje warte 3 miliony zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W agencji MOSQI.TO objął stanowisko Project Managera.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij