Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biuro Podróży Reklamy ponownie dla Esselte

Z początkiem listopada startuje kampania reklamowa Esselte pod hasłem "O krok przed innymi z Leitz". Kampanię, mającą na celu stymulację sprzedaży produktów Leitz, koordynuje Biuro Podróży Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2014-11-13

Głównym elementem kampanii jest program lojalnościowy skierowany do managerów biurowych i sekretarek. W ofercie programu znalazły się między innymi: notatnik, etui, torby, mini głośnik, zegarek Samsunga.

Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą działań SEM w Google. Promocję wesprą bannery emitowane w Google Display Network, mobile oraz remarketing. Za emisję i kreację reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampanię po stronie agencji nadzoruje Robert Sosnowski. Landing page kampanii to http://www.leitz.com/pl-PL/Promotions/Be-Ahead/.

„Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu, GDN a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasz program lojalnościowy dotrze do osób odpowiedzialnych za zakupy artykułów biurowych dla firm” – mówi Anna Jerzmanowska – trade marketing manager w Esselte Polska. 

Kampania potrwa 4 miesiące.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj