Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Sawicki w dziale strategii Isobar Poland

Do działu strategii agencji Isobar Polska jako strategy planner dołączył Tomasz Sawicki. Będzie wspierał klientów agencji w zakresie strategii komunikacyjnych w kanałach digital.
O autorze
0 min czytania 2014-11-20

Tomek posiada ponad 6-letnie doświadczenie w działach strategii krakowskich i warszawskich agencji. Przez ostatnie miesiące jako digital strategy planner współpracował z GPD. Wcześniej zdobywał doświadczenie w TBWA, SoInteractive, agencji EURA7 oraz Opcom. W portfolio ma pracę dla marek takich jak: Lidl, Tyskie, BMW, Góralki, Smirnoff, gino rossi czy Comarch.

Absolwent nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Studiował również socjologię na AGH. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich z zakresu strategii komunikacyjnych marek w obszarze mediów cyfrowych.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj