Tomasz Sawicki w dziale strategii Isobar Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Sawicki w dziale strategii Isobar Poland

Do działu strategii agencji Isobar Polska jako strategy planner dołączył Tomasz Sawicki. Będzie wspierał klientów agencji w zakresie strategii komunikacyjnych w kanałach digital.

Tomek posiada ponad 6-letnie doświadczenie w działach strategii krakowskich i warszawskich agencji. Przez ostatnie miesiące jako digital strategy planner współpracował z GPD. Wcześniej zdobywał doświadczenie w TBWA, SoInteractive, agencji EURA7 oraz Opcom. W portfolio ma pracę dla marek takich jak: Lidl, Tyskie, BMW, Góralki, Smirnoff, gino rossi czy Comarch.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Absolwent nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Studiował również socjologię na AGH. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich z zakresu strategii komunikacyjnych marek w obszarze mediów cyfrowych.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij