Tomek posiada ponad 6-letnie doświadczenie w działach strategii krakowskich i warszawskich agencji. Przez ostatnie miesiące jako digital strategy planner współpracował z GPD. Wcześniej zdobywał doświadczenie w TBWA, SoInteractive, agencji EURA7 oraz Opcom. W portfolio ma pracę dla marek takich jak: Lidl, Tyskie, BMW, Góralki, Smirnoff, gino rossi czy Comarch.
Absolwent nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Studiował również socjologię na AGH. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich z zakresu strategii komunikacyjnych marek w obszarze mediów cyfrowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024