K2 i K2 Media prowadzą działania 360 dla kina IMAX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 i K2 Media prowadzą działania 360 dla kina IMAX

Agencja K2 prowadzi dla kina IMAX działania promocyjne Ambient 2.0 nawiązujące do najnowszego filmu Christophera Nolana – „Interstellar”, który przygotowany został w technologii IMAX. Promocję filmu wspierają szeroko działania mediowe prowadzone przez zespół K2 Media.

W listopadzie w trzech miastach, w których są kina IMAX - w Warszawie, Łodzi i Krakowie - pojawił się żywy plakat DOOH z wizerunkiem kosmonauty, który wchodził w interakcję z otoczeniem, dzięki „umiejętności” nawiązania międzygalaktycznego kontaktu. Totem był obsługiwany przez aktorów, którzy komunikowali się z przechodniami głosowo oraz uruchamiali odpowiednie sekwencje ruchowe żeby dodać realizmu do „żywego plakatu filmowego”. Ci, którzy przygotowali z nim kosmiczne selfie, powalczą o bilety na pokaz filmu Interstellar w IMAX. Ambient podkreśla, że technologia IMAX jest w stanie zapewnić widzom niewiarygodne przeżycia. Działania w ramach kampanii #przezyjwimax promowane są także w formie display’owej na portalach: onet.pl, gazeta.pl oraz kampanii pre-roll na YouTube. Agencja K2 przygotowała również specjalny materiał promocyjny do sieci oraz adaptację trailera do TV.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za koncept działań ambientowych odpowiada agencja K2, zakupem mediów zajął się zespół K2 Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij