Wizard dla Piccolo w nowej, superbohaterskiej odsłonie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wizard dla Piccolo w nowej, superbohaterskiej odsłonie

Najnowsza kampania dla napoju musującego Piccolo wprowadza do komunikacji tej marki zupełnie nowe spojrzenie na brand hero. Wykreowaniem odświeżonego wizerunku Piccolo i materiałów wspierających kampanię zajęła się agencja Wizard.

Komunikacja w najnowszej kampanii reklamowej napoju musującego Piccolo, skupia się wokół okresu sylwestrowo-karnawałowego i pojawiających się w tym czasie okazji. Okres dziecięcych bali i przyjęć, skłania do zakupu produktu. Największą zmianą w stosunku do dotychczasowego wizerunku marki jest pojawienie się jej brand hero – Piccolo – w roli superbohatera.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Piccolo to niekwestionowany lider segmentu dziecięcych szampanów i prekursor całej kategorii – świadomość tej marki jest wciąż silna u rodziców obecnych kilkulatków, stanowiących core target Piccolo. Jednym z postawionych przed agencją zadań było odświeżenie i dostosowanie bohatera marki do współczesnych czasów. Stąd z jednej strony koncepcja przesunięcia postaci Piccolo na pierwszy plan i nadania mu „żywego” charakteru, a z drugiej – idea metamorfozy brand hero w unikatowego superbohatera, w typie herosów z nadludzkimi mocami, które dzisiaj na dobre zawładnęły dziecięcą wyobraźnią. Tym samym Piccolo zyskuje „supermoc” wprowadzania radosnej atmosfery, pełnej pomysłów zabawy wszędzie tam, gdzie jest obecny.” - wyjaśnia Tomasz Seroczyński, creative director w agencji Wizard.

Kampania reklamowa Piccolo wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są materiały POS oraz prasa. Za całość kreacji odpowiada agencja Wizard, która zdobyła to zlecenie w przetargu ogłoszonym przez właściciela marki Piccolo – firmę Ambra, pokonując 5 innych agencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij