Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kanał kryminalny CI Polsat wspiera fundację ITAKA

W okresie świątecznym bardzo ważne jest wsparcie rodzin osób zaginionych. Każdego roku policja odnotowuje kilkanaście tysięcy zaginięć obywateli polskich w kraju i za granicą. Ludzie giną bez względu na wiek, płeć i status społeczny.
O autorze
2 min czytania 2014-12-17

Giną z powodu chorób, wypadków, codziennych problemów i kiedy padają ofiarą przestępstw. Kanał dokumentalny CI Polsat (Crime + Investigation Polsat) rozpoczął akcję społeczną „Podaruj nadzieję na Święta” wspierającą działalność Fundacji ITAKA. Akcja ta potrwa od 18 grudnia 2014 roku do 6 stycznia 2015 roku.

Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych powstała w 1999 roku. ITAKA jest jedyną organizacją pozarządową i charytatywna w Polsce, która całościowo zajmuje się problemem zaginięcia. Niektóre sprawy zaginionych są często poruszane przez media, wiele przypadków pozostaje jednak anonimowych. Fundacja posiada całodobową linię telefoniczną wsparcia dla rodzin osób zaginionych, aktywnie uczestniczy w poszukiwaniach, a także prowadzi warsztaty edukacyjne i profilaktykę zaginięć.

Dla rodzin osób zaginionych Boże Narodzenie to jeden z najtrudniejszych okresów w roku. By wesprzeć Fundację ITAKA, kanał CI Polsat przygotował film z udziałem rodzin osób zaginionych oraz został uruchomiony specjalny numer SMS. Środki przesłane w wiadomości tekstowej o treści ITAKA pod numer 72502 (koszt 2,46 zł z VAT) wesprą cele statutowe Fundacji.

Rodziny występujące w nagraniu:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Matka i siostra Moniki Kobyłki, która zaginęła 7 lipca 2012 roku w Woli Gałeckiej (województwo mazowieckie).
    -Tego dnia 14-letnia Monika około godziny 19:00 wyszła z domu na spacer z koleżanką. Miała wrócić do domu około godziny 23:00. Ostatni raz była widziana na przystanku autobusowym w Woli Gałeckiej około godziny 23:05. Przystanek znajduje się 200 metrów od jej domu. Od dnia zaginięcia nie ma żadnych informacji o losie Moniki. Była ubrana w białą koszulkę oraz niebieskie dżinsowe spodenki, beżowe buty baleriny z cekinami. Monika ma 169 cm wzrostu, jest szczupła, ma długie, proste naturalnie rude włosy i niebieskie oczy.
  • Ojciec Roberta Wójtowicza, który zaginął 20 stycznia 1995 roku w Krakowie.
    -Tamtego dnia Robert wyszedł z mieszkania na osiedlu Złotego Wieku i udał się zajęcie na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie studiował psychologię. Na zajęcie nie dotarł, nikt nie widział go, odkąd opuścił mieszkanie. Do dziś nie ma o nim żadnych wiadomości. Przez prawie 20 lat poszukiwań nie udało się trafić na żaden ślad. Robert miałby dziś 42 lata.

Ten materiał ukazuje to, co najważniejsze w naszej misji – rodziny osób zaginionych, ich uczucia i ogromną potrzebę poznania losu bliskiej, ukochanej osoby, która kiedyś wyszła z domu i do dziś nie powróciła – komentuje Alicja Tomaszewska, prezes Fundacji ITAKA.

Agnieszka Kubiak, Head of Content and Marketing w A+E Networks, nadawcy CI Polsat, powiedziała: Chcieliśmy stworzyć kampanię, która skupi uwagę i wzbudzi emocje naszych widzów. Na CI Polsat wielokrotnie zajmowaliśmy się tą tematyką w serialach takich jak „48 godzin: zaginieni” czy „Zaginieni z Beth Holloway”, dlatego jesteśmy przekonani, że akcja ta spotka się z szerokim odzewem i przełoży się na realne wsparcie Fundacji ITAKA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania rozpoczyna się w czwartek, 18 grudnia i potrwa do 6 stycznia 2015 roku. Obejmuje ona spoty na 4 kanałach z portfolio A+E Networks – CI Polsat, HISTORY, HISTORY HD oraz Lifetime HD. Zaplanowane są również działania w mediach społecznościowych na Facebooku i na YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Materiał został wyprodukowany przez dział kreatywny A+E Networks we współpracy z domem produkcyjnym Beautiful Minds.