Jego głównym zadaniem będzie opracowywanie, zarządzanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej w mediach społecznościowych dla obecnych i przyszłych klientów agencji.
Jak mówi sam zainteresowany: „Praca w Red8 Digital to wyzwanie, nasi Klienci są wymagający, a jednocześnie reprezentują branże, które są bardzo interesujące z punktu widzenia social media. Poszerzamy właśnie nasz zespół i już teraz szykujemy dla naszych Klientów naprawdę fajne rzeczy.”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Stochmalski przeszedł do Red8 Digital z McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za komunikację społecznościową takich marek jak MasterCard, Coca-Cola, Chevrolet, Mattel i KFC.