Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

“Email w biegu”: Jak sprawdzamy pocztę elektroniczną – raport GetResponse

“Email w biegu”: Jak sprawdzamy pocztę elektroniczną – raport GetResponse
Niemal 24% badanych sprawdza pocztę email jednocześnie na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Ponad 18% użytkowników smartfonów najczęściej wykorzystuje je do sprawdzania poczty email, a 63,3% prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję - wynika z raportu przygotowanego przez GetResponse.
O autorze
1 min czytania 2012-10-01

Z badania „Email w biegu” wynika, że niemal 24% respondentów wykorzystuje do sprawdzania poczty email jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne. Natomiast, najczęściej używanym w tym celu narzędziem, jest laptop (37,9%). Na drugim miejscu uplasował się smartfon (21%). Z kolei korzystanie z komputera stacjonarnego zadeklarowało jedynie niecałe 15% ankietowanych.

Użytkownicy smartfonów najczęściej wykorzystują je (oprócz wykonywania połączeń telefonicznych) do sprawdzania poczty email (18,3%). Respondenci wskazywali również przeglądanie stron internetowych (17,8%) i korzystanie z aplikacji mobilnyych (15%).

Ponadto, 63,3% użytkowników wykorzystujących smartfony do sprawdzania poczty email, prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję emailową (wysyła i odbiera wiadomości email). A niemal 68% wykorzystuje smartfony do sprawdzania zarówno korespondencji służbowej, jak i prywatnej. Ponadto, zdecydowana większość (70,5%) użytkowników wykorzystujących smartfony do sprawdzania poczty email, robi to regularnie z taka samą intensywnością przez wszystkie dni tygodnia.

W przeciwieństwie do rynku amerykańskiego, 74,3% polskich użytkowników smartfonów deklaruje, że w przypadku, gdy otrzymana wiadomość nie wyświetla się poprawnie na urządzeniu mobilnym, to zostanie ona później przeczytana jeszcze raz na urządzeniu stacjonarnym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponad połowa (62,9%) użytkowników smartfonów wykorzystujących je do sprawdzania poczty email przyznała, że newsletter przeczytany na urządzeniu mobilnym nie skłonił ich do zakupu reklamowanego produktu.

– Tempo “konsumpcji” poczty na urządzeniach mobilnych w USA jest jeszcze szybsze. Według badania agencji Return Path, do końca 2012 roku więcej emaili otwieranych będzie na smartfonach niż na laptopach i komputerach stacjonarnych. Dla marketerów to niezwykle ważna informacja i duży zwrot w optymalizacji kampanii email marketingowych. Aby wyjść naprzeciw trendom i nadal uzyskiwać pożądany zwrot z email marketingowych inwestycji, należy korzystać z platform umożliwiających sprawdzenie poprawności wyświetlania mailingu na urządzeniach mobilnych oraz ilości użytkowników smartfonów wśród odbiorców naszych komunikatów. – komentuje wyniki raportu Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji i Optymalizacji w GetResponse.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Badanie zostało przeprowadzone w okresie 22.06 – 25.07.2012 r. na grupie 960 osób z różnej wielkości firm z 16 branż.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegółową analizę badania można znaleźć w raporcie “Email w biegu”: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną.

NowyMarketing jest patronem medialnymi badania.