Kuchnia 24/7 na Facebooku

Przedstawiciele marek: WINIARY oraz InPost wybrali 30 najlepszych propozycji codziennego menu, nadesłanych przez blogerów i miłośników kulinariów, w ramach wyjątkowej akcji Kuchnia 24/7! Menu miało odzwierciedlać współczesny rytm dnia oraz prezentować oryginalne pomysły na codzienne dania.
O autorze
1 min czytania 2012-10-01

Przesyłane propozycje były niezwykle pomysłowe i inspirujące. Blogerzy zaskoczyli nas innowacyjnymi połączeniami smaków i nietypowym wykorzystaniem wielu składników. Liczne zgłoszenia to dowód na to, że gotowanie staje się hobby wielu osób. Autorzy blogów chętnie dzielą się swoją pasją z pozostałymi internautami, inspirując ich do przygotowywania urozmaiconych dań. Mamy nadzieje, że użytkownikom Facebooka przypadną do gustu nasze propozycje. Jesteśmy bardzo ciekawi, które menu zwycięży! – mówi Wojciech Osiński, Marketing Manager w Dziale Kulinarnym Nestlé Polska.

O tym, które menu zwycięży, finalnie zadecydują użytkownicy Facebooka. Głosowanie na najlepsze propozycje oraz ich ocena odbędą się za pośrednictwem aplikacji Kuchnia 24/7 umieszczonej na fan stronach patronów konkursu. Propozycje nadesłane przez blogerów, które zdobędą najwięcej głosów, zostaną nagrodzone wyjątkowymi nagrodami.

Upominki czekają także na głosujących. Dla najaktywniejszych osób zostały przewidziane produkty ufundowane przez markę WINIARY, Paczkomaty InPost oraz partnerów akcji. Dodatkowe nagrody czekają na osoby oceniające dania i umieszczające zdjęcia, które dokumentują te próby w aplikacji Kuchnia 24/7 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj