Gorenje wybrało agencję

Firma Gorenje Polska, producent sprzętu AGD, rozpoczęła współpracę z agencją Super-Fi Polska. Agencja zajmie się obsługą marki, włączając kompleksowe prowadzenie profili w Social Mediach, działania digitalowe, a także komunikację w kanale dystrybucji.
O autorze
0 min czytania 2015-02-04

W ramach współpracy Super-Fi Polska zajmie się przygotowaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacji Social Media oraz stałym wsparciem kreatywnym działań marki. Obydwie strony nie wykluczają również rozszerzenia współpracy.

Gorenje to jedna z niewielu dużych marek AGD, które wciąż produkują w Europie, a na Polskim rynku zajmuje się dystrybucją dużego i małego sprzętu AGD. Marka wyróżnia się innowacyjnymi technologiami i wyjątkowym wzornictwem, podkreśla swoje zamiłowanie do designu poprzez współpracę ze światowej sławy projektantami, jak choćby z Karimem Rashidem, znanym z wzornictwa przemysłowego i tworzenia luksusowych mebli.