Gorenje wybrało agencję

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gorenje wybrało agencję

Firma Gorenje Polska, producent sprzętu AGD, rozpoczęła współpracę z agencją Super-Fi Polska. Agencja zajmie się obsługą marki, włączając kompleksowe prowadzenie profili w Social Mediach, działania digitalowe, a także komunikację w kanale dystrybucji.

W ramach współpracy Super-Fi Polska zajmie się przygotowaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacji Social Media oraz stałym wsparciem kreatywnym działań marki. Obydwie strony nie wykluczają również rozszerzenia współpracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Gorenje to jedna z niewielu dużych marek AGD, które wciąż produkują w Europie, a na Polskim rynku zajmuje się dystrybucją dużego i małego sprzętu AGD. Marka wyróżnia się innowacyjnymi technologiami i wyjątkowym wzornictwem, podkreśla swoje zamiłowanie do designu poprzez współpracę ze światowej sławy projektantami, jak choćby z Karimem Rashidem, znanym z wzornictwa przemysłowego i tworzenia luksusowych mebli.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij