Małgorzata Wołejko dołączyła do zespołu Spicy Mobile, obejmując stanowisko Mobile Audience Measurement Director

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Małgorzata Wołejko dołączyła do zespołu Spicy Mobile, obejmując stanowisko Mobile Audience Measurement Director

Małgorzata Wołejko w Spicy Mobile zajmuje się rozwijaniem badania Mobience – panelu stworzonego w celu pasywnego pomiaru korzystania z urządzeń mobilnych. Przez prawie 12 lat pracowała w firmie Gemius, przez ostatnie 2 lata na stanowisku dyrektora ds. badań.

Małgorzata Wołejko była współtwórcą zasad badania Megapanel PBI/Gemius, wieloletnim członkiem Rady Badania i członkiem Esomaru. Wcześniej w TNS zajmowała się pomiarem oglądalności telewizji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Po 12 latach pracy przy badaniu Megapanel PBI/Gemius przyszedł czas na zmiany. Zostawiam badanie Megapanel PBI/Gemius w dobrym stanie i w dobrych rękach, a ja podejmuję nowe wyzwanie – badanie internetu mobilnego. Internet mobilny w najbliższej przyszłości będzie najszybciej rozwijającym się obszarem internetu. Bardzo podoba mi się powiedzenie, – „kto nie wsiądzie do pociągu z napisem „mobile”, zostanie na bezludnej wyspie” – mówi Małgorzata Wołejko, Mobile Audience Measurement Director w Spicy Mobile.

Celem Mobience jest analiza zachowań użytkowników urządzeń przenośnych. Badanie odpowiada na pytania o to, kim są mobilni internauci, jak często i kiedy korzystają ze smartfonów czy tabletów. Pozwala także stworzyć ranking najpopularniejszych aplikacji mobilnych. Wołejko będzie odpowiedzialna za metodologię i produkcję tego badania.

– Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Małgosia Wołejko, gdyż jest wysokiej klasy menadżerem i specjalistą. Jej bogate doświadczenie i wiedza dotycząca badań sprawią, że badanie Mobience stanie się standardem na rynku. Oferta Spicy Mobile wzbogaci się o wartościowe analizy, a  klienci otrzymają odpowiedzi na nurtujące pytania z zakresu korzystania z urządzeń mobilnych – mówi Artur Zawadzki, Partner w Spicy Mobile.  

Więcej informacji o Spicy Mobile i badaniu Mobience można znaleźć na stronach internetowych Spicy Mobile oraz Mobience.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij