To już kolejny projekt jaki agencja realizuje w ramach współpracy z Grupą Maspex Wadowice.
MSLGROUP opracowała strategię komunikacji marki, opartą na dalszych działaniach podkreślających unikalność produktową Malmy – makaronów najwyższej jakości, którą potwierdzają Włosi – koneserzy kuchni makaronowej. W kampanii, prowadzonej przez MSLGROUP, biorą udział dwaj blogerzy kulinarni z kuchni Dantego, którzy z powodzeniem łączą pasję kulinarną, realizowaną w praktyce, z prowadzeniem bloga oraz organizowaniem kulinarnych spotkań, podczas których w oryginalny sposób przedstawiają tajniki włoskiej kuchni.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację spotów filmowych w ramach kampanii odpowiada reżyser Maria Zbąska, a za część produkcyjną – Dariusz Mięsak z Floty Filmowej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024