Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

MSLGROUP przygotuje komunikację digital dla marki Malma

Po wygranym przetargu agencja MSLGROUP na zlecenie Grupy Maspex Wadowice zrealizuje działania komunikacyjne dla marki Malma w zakresie działań internetowych,w tym również mediów społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2015-03-03

To już kolejny projekt jaki agencja realizuje w ramach współpracy z Grupą Maspex Wadowice.

MSLGROUP opracowała strategię komunikacji marki, opartą na dalszych działaniach podkreślających unikalność produktową Malmy – makaronów najwyższej jakości, którą potwierdzają Włosi – koneserzy kuchni makaronowej. W kampanii, prowadzonej przez MSLGROUP, biorą udział dwaj blogerzy kulinarni z kuchni Dantego, którzy z powodzeniem łączą pasję kulinarną, realizowaną w praktyce, z prowadzeniem bloga oraz organizowaniem kulinarnych spotkań, podczas których w oryginalny sposób przedstawiają tajniki włoskiej kuchni.

Za realizację spotów filmowych w ramach kampanii odpowiada reżyser Maria Zbąska, a za część produkcyjną – Dariusz Mięsak z Floty Filmowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj