MSLGROUP przygotuje komunikację digital dla marki Malma

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MSLGROUP przygotuje komunikację digital dla marki Malma

Po wygranym przetargu agencja MSLGROUP na zlecenie Grupy Maspex Wadowice zrealizuje działania komunikacyjne dla marki Malma w zakresie działań internetowych,w tym również mediów społecznościowych.

To już kolejny projekt jaki agencja realizuje w ramach współpracy z Grupą Maspex Wadowice.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MSLGROUP opracowała strategię komunikacji marki, opartą na dalszych działaniach podkreślających unikalność produktową Malmy – makaronów najwyższej jakości, którą potwierdzają Włosi – koneserzy kuchni makaronowej. W kampanii, prowadzonej przez MSLGROUP, biorą udział dwaj blogerzy kulinarni z kuchni Dantego, którzy z powodzeniem łączą pasję kulinarną, realizowaną w praktyce, z prowadzeniem bloga oraz organizowaniem kulinarnych spotkań, podczas których w oryginalny sposób przedstawiają tajniki włoskiej kuchni.

Za realizację spotów filmowych w ramach kampanii odpowiada reżyser Maria Zbąska, a za część produkcyjną - Dariusz Mięsak z Floty Filmowej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij