Mobilna "Licencja na wygrywanie" Heinekena od K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mobilna

24.09.2012 rozpoczęła się najnowsza loteria marki Heineken „Licencja na wygrywanie” autorstwa Agencji K2. W ramach kampanii przygotowano dedykowany serwis www oraz aplikację mobilną na urządzenia iPhone i Android. Akcja nawiązuje do nadchodzącej premiery 23 filmu z Jamesem Bondem pt. Skyfall.

Przez stronę oraz aplikację, można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli, zawleczek oraz zdrapek otrzymanych w wybranych lokalach przy zakupie Heinekena. Aplikacja pozwala na rejestrowanie kodów w dowolnym momencie, daje możliwość sprawdzenia stanu konta i jest w pełni zintegrowana z serwisem – uczestnik ma jedno wspólne konto dla aplikacji i www. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu nagród. Łącznie do wygrania jest 100 tabletów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Realizacja jest już kolejnym mobilnym wdrożeniem przygotowanym przez agencję K2 dla marki Heineken. Współpraca pomiędzy firmami trwa od grudnia 2010 roku. W jej ramach agencja K2 przygotowała trzy promocje oparte na dodawaniu kodów (dwie promocje UEFA Champions League i jedną promocję muzyczną).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij