Nowy Head of Agency Sales w Adexon

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Head of Agency Sales w Adexon

Do zespołu sieci reklamowej Adexon dołączyła Agnieszka Marks, obejmując stanowisko Head of Agency Sales.

Do głównych zadań Agnieszki Marks będzie należało tworzenie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej, budowanie produktów i pakietów reklamowych, jak również realizacja budżetu sprzedażowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agnieszka Marks posiada blisko 10-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej. Spośród firm, w których pracowała nowa Head of Agency Adexon, warto wymienić domy mediowe Value Media i ZenithOptimedia. Wcześniej zarządzała także działami agencyjnymi w portalu Interia.pl oraz w Nextweb Media.

„W Adexon poszerzyliśmy naszą ofertę o witryny w ofercie na wyłączność, video, pakiety audience i tematyczne. Dzisiaj Adexon to już nie tylko RTB. Staliśmy się siecią reklamową, która generuje i optymalizuje przychody dla Wydawców z wielu źródeł. Bardzo istotnym źródłem są domy mediowe. Chcemy dobrze prezentować i sprzedawać ofertę naszych Wydawców. Wierzę, że dzięki Agnieszce propozycje Adexon będą zauważalne i chętnie kupowane” –  dodaje Adam Dyba, CEO Adexon.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij