Wybierz się w podróż dookoła świata z Goodyearem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wybierz się w podróż dookoła świata z Goodyearem

Goodyear poszukuje ciekawych miejsc, w których ludzie czują się naprawdę dobrze i zachęca do dzielenia się nimi w sieci. Firma startuje z nową akcją w mediach społecznościowych My Feel Good Place, w której internauci z całego świata mogą publikować zdjęcia swoich ulubionych miejsc.

Warto to zrobić, bo kampania połączona jest z konkursem, w którym nagrodą główną jest bilet lotniczy dookoła świata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Goodyear to firma, która nie tylko zapewnia wygodną podróż, ale też zachęca do zdobywania nowych doświadczeń. Właśnie ta idea stała się inspiracją dla kampanii My Feel Good Place. W ramach akcji uruchomiono specjalną platformę, na której zbierane będą zdjęcia uczestników konkursu. W projekcie może wziąć udział dosłownie każdy i jest to niezwykle proste: wystarczy opublikować na Instagramie zdjęcia ulubionych, inspirujących miejsc z całego świata i oznaczyć je hasztagiem #MyFeelGoodPlace. Fotografie będą zbierane na zintegrowanej z Instagramem platformie (na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat akcji i jej regulamin) i automatycznie umieszczane na interaktywnej mapie.Platformę można znaleźć pod linkiem. 

Ten prosty gest może okazać się początkiem wspaniałej przygody, bowiem dzieląc się zdjęciem, internauci biorą udział w konkursie. Do wygrania są dwa bilety lotnicze na podróż dookoła świata! Dzięki tej wyjątkowej nagrodzie szczęśliwi zwycięzcy będą mogli odnaleźć kolejne zakątki świata, w których czują się naprawdę dobrze. 

Kampania My Feel Good Place powstała w nawiązaniu do flagowego hasła Goodyeara – Made to Feel Good. Marka rozszerza bowiem swoją misję, by nie tylko zapewniać wygodną, bezpieczną podróż, ale także dostarczać inspirujące, a może nawet zmieniające życie doświadczenia.

„Dzięki kampanii chcemy uchwycić esencję hasła Made to Feel Good i udowodnić, że Goodyear zapewnia spokój umysłu wszędzie tam, dokąd się wybierzesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o podróż w marzeniach czy w rzeczywistości, Goodyear podkreśla znaczenie miejsc, w których dobrze się czujemy i podróży, które nas do tych miejsc prowadzą” – powiedział Hans Vrijsen, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij