Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wybierz się w podróż dookoła świata z Goodyearem

Goodyear poszukuje ciekawych miejsc, w których ludzie czują się naprawdę dobrze i zachęca do dzielenia się nimi w sieci. Firma startuje z nową akcją w mediach społecznościowych My Feel Good Place, w której internauci z całego świata mogą publikować zdjęcia swoich ulubionych miejsc.
O autorze
1 min czytania 2015-03-17

Warto to zrobić, bo kampania połączona jest z konkursem, w którym nagrodą główną jest bilet lotniczy dookoła świata.

Goodyear to firma, która nie tylko zapewnia wygodną podróż, ale też zachęca do zdobywania nowych doświadczeń. Właśnie ta idea stała się inspiracją dla kampanii My Feel Good Place. W ramach akcji uruchomiono specjalną platformę, na której zbierane będą zdjęcia uczestników konkursu. W projekcie może wziąć udział dosłownie każdy i jest to niezwykle proste: wystarczy opublikować na Instagramie zdjęcia ulubionych, inspirujących miejsc z całego świata i oznaczyć je hasztagiem #MyFeelGoodPlace. Fotografie będą zbierane na zintegrowanej z Instagramem platformie (na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat akcji i jej regulamin) i automatycznie umieszczane na interaktywnej mapie.Platformę można znaleźć pod linkiem. 

Ten prosty gest może okazać się początkiem wspaniałej przygody, bowiem dzieląc się zdjęciem, internauci biorą udział w konkursie. Do wygrania są dwa bilety lotnicze na podróż dookoła świata! Dzięki tej wyjątkowej nagrodzie szczęśliwi zwycięzcy będą mogli odnaleźć kolejne zakątki świata, w których czują się naprawdę dobrze. 

Kampania My Feel Good Place powstała w nawiązaniu do flagowego hasła Goodyeara – Made to Feel Good. Marka rozszerza bowiem swoją misję, by nie tylko zapewniać wygodną, bezpieczną podróż, ale także dostarczać inspirujące, a może nawet zmieniające życie doświadczenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Dzięki kampanii chcemy uchwycić esencję hasła Made to Feel Good i udowodnić, że Goodyear zapewnia spokój umysłu wszędzie tam, dokąd się wybierzesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o podróż w marzeniach czy w rzeczywistości, Goodyear podkreśla znaczenie miejsc, w których dobrze się czujemy i podróży, które nas do tych miejsc prowadzą” – powiedział Hans Vrijsen, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się