ATL Żubra przechodzi z G7 do PZL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ATL Żubra przechodzi z G7 do PZL

W ostatnim czasie trwały rozmowy miedzy KP, G7 a PZL mające na celu przeniesienie działań ATL Żubra do PZL po tym jak Agencja odłączyła się od Grupy Leo Burnett. Strony porozumiały się i od kwietnia 2015r. PZL przejmuje obsługę marki Żubr w zakresie ATL.

Obsługa kampanii digitalowych oraz social mediowych pozostaje w ramach obowiązków G7.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W maju 2014r. w wyniku wygranego przetargu, obsługa ATL i digital została powierzona przez Kompanię Piwowarską agencji G7 (Grupa Leo Burnett). Zgodnie z ustaleniami między Kompanią Piwowarską a agencją G7, w dotychczasowych pracach (od września 2014 r) nad kreacją ATL dla marki uczestniczył również Iwo Zaniewski – Dyrektor Kreatywny agencji PZL (wtedy Grupa Leo Burnett). Kompania Piwowarska jeszcze na etapie negocjacji kontraktu zagwarantowała sobie możliwość wykorzystywania zasobów całej Grupy Leo Burnett, w tym G7, Leo Burnett i PZL. Współpraca z PZL rozpoczęła się we wrześniu 2014, kiedy to PZL zakończył kontrakt z marką Łomża.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij