Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza nowa odsłona kampanii wyzwanie PEPSI

Wyzwanie Pepsi ma już 40 lat! Z tej okazji ruszyła zupełnie nowa odsłona tej kultowej kampanii! Pepsi i jej ambasadorzy – gwiazdy światowego formatu – będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych barier.
O autorze
2 min czytania 2015-03-19

W Polsce wystartowało już pierwsze Wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. 3 zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant Maciej Sieradzky.

Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są konkursy i działania PR.

Na czym polega nowa formuła Wyzwania Pepsi?

„Pepsi inspiruje ludzi do tego, by zerwali z rutyną i przekraczali własne bariery. Na każdy miesiąc przygotowaliśmy różne Wyzwania dla konsumentow związane m.in. z designem, muzyką czy technologią, a także wiele innych niespodzianek. Kampania doskonale wpisuje się w ideę «Live for Now», która odzwierciedla pozycjonowanie marki Pepsi” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland, PepsiCo.

Jakie Wyzwania czekają nas w Polsce?

11 marca ruszyło w Polsce pierwsze Wyzwanie, które polega na zaprojektowaniu puszki Pepsi. Na stronie internetowej jest dostępna specjalna aplikacja #Projektpucha, dzięki której każdy może dać upust swojej kreatywności i zaproponować unikalny design półlitrowej puszki. Spośród wszystkich projektów zostaną wyłonieni 3 zwycięzcy, których projekty znajdą się na puszkach Pepsi w Polsce latem br. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant mody Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i przełamywać schematy. Dodatkowo wybierze on 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego butiku w Warszawie, gdzie stworzy T-shirty zainspirowane ich designem puszek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sięgamy gwiazd!

Do podejmowania Wyzwań fanów na całym świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi – gwiazdy, które nieustannie przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy:

  • Usher, zdobywca 8 nagród Grammy z 65 milionami sprzedanych płyt na koncie
  • Serena Williams, 19-krotna zwyciężczyni turniejów wielkoszlemowych i najbardziej utytułowana tenisistka w historii
  • James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, zawodnik Realu Madryt i reprezentacji Kolumbii
  • Usain Bolt, najszybszy człowiek świata i sześciokrotny medalista olimpijski
  • Nicola Formichetti, światowej sławy projektant mody, który współpracował z Dieslem i Lady Gagą
  • Jerome Jarre, niekwestionowana gwiazda mediów społecznościowych z największą liczbą fanów na Snapchat 

Zakręcone nagrody w promocji konsumenckiej!

Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro, znajdujących się na wybranych stacjach paliw ORLEN w Polsce. Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l. Szczegóły i regulamin promocji można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklamę przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował Digital One, a materiały POS opracowała agencja 4Frame. Działania Public Relations prowadzi Questia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kwietniu i maju konsumentów czekają kolejne Wyzwania i niezwykłe atrakcje. Więcej informacji na temat Wyzwań można znaleźć na stronie oraz na profilu Pepsi na Facebooku.