Rusza nowa odsłona kampanii wyzwanie PEPSI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza nowa odsłona kampanii wyzwanie PEPSI

Wyzwanie Pepsi ma już 40 lat! Z tej okazji ruszyła zupełnie nowa odsłona tej kultowej kampanii! Pepsi i jej ambasadorzy – gwiazdy światowego formatu – będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych barier.

W Polsce wystartowało już pierwsze Wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. 3 zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant Maciej Sieradzky.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią 360°, która obejmie działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są konkursy i działania PR.

Na czym polega nowa formuła Wyzwania Pepsi?

„Pepsi inspiruje ludzi do tego, by zerwali z rutyną i przekraczali własne bariery. Na każdy miesiąc przygotowaliśmy różne Wyzwania dla konsumentow związane m.in. z designem, muzyką czy technologią, a także wiele innych niespodzianek. Kampania doskonale wpisuje się w ideę «Live for Now», która odzwierciedla pozycjonowanie marki Pepsi” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland, PepsiCo.

Jakie Wyzwania czekają nas w Polsce?

11 marca ruszyło w Polsce pierwsze Wyzwanie, które polega na zaprojektowaniu puszki Pepsi. Na stronie internetowej jest dostępna specjalna aplikacja #Projektpucha, dzięki której każdy może dać upust swojej kreatywności i zaproponować unikalny design półlitrowej puszki. Spośród wszystkich projektów zostaną wyłonieni 3 zwycięzcy, których projekty znajdą się na puszkach Pepsi w Polsce latem br. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant mody Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i przełamywać schematy. Dodatkowo wybierze on 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego butiku w Warszawie, gdzie stworzy T-shirty zainspirowane ich designem puszek.

Sięgamy gwiazd!

Do podejmowania Wyzwań fanów na całym świecie zachęcać będą ambasadorzy Pepsi – gwiazdy, które nieustannie przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy:

  • Usher, zdobywca 8 nagród Grammy z 65 milionami sprzedanych płyt na koncie
  • Serena Williams, 19-krotna zwyciężczyni turniejów wielkoszlemowych i najbardziej utytułowana tenisistka w historii
  • James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, zawodnik Realu Madryt i reprezentacji Kolumbii
  • Usain Bolt, najszybszy człowiek świata i sześciokrotny medalista olimpijski
  • Nicola Formichetti, światowej sławy projektant mody, który współpracował z Dieslem i Lady Gagą
  • Jerome Jarre, niekwestionowana gwiazda mediów społecznościowych z największą liczbą fanów na Snapchat 

Zakręcone nagrody w promocji konsumenckiej!

Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro, znajdujących się na wybranych stacjach paliw ORLEN w Polsce. Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l. Szczegóły i regulamin promocji można znaleźć na stronie.

Reklamę przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował Digital One, a materiały POS opracowała agencja 4Frame. Działania Public Relations prowadzi Questia.

W kwietniu i maju konsumentów czekają kolejne Wyzwania i niezwykłe atrakcje. Więcej informacji na temat Wyzwań można znaleźć na stronie oraz na profilu Pepsi na Facebooku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij