Praktikomania w zwiastunach

Szybka i mocna kosiarka, twarde i modne panele, szlifierka do zadań specjalnych oraz komfortowa kabina prysznicowa. Oto bohaterowie najnowszej odsłony Praktikomanii. Dobrze znana konsumentom kampania powraca w prawdziwie hollywoodzkim stylu, promując produkty w festiwalowo niskich cenach.
O autorze
1 min czytania 2015-03-19

Kreacja kampanii nawiązuje do konwencji zwiastunów i plakatów filmowych. Objęte promocją produkty z oferty Praktikera zostały przedstawione, jako gwiazdy kina, a sama stylistyka visuali i spotów telewizyjnych przywodzi na myśl znane kinowe hity.

Akcja, pod hasłem Praktiker przedstawia – Praktikomania, ma charakter ogólnopolski i obejmuje wszystkie markety Praktiker oraz sklep internetowy. Głównym jej celem jest zwrócenie uwagi Klientów na specjalną ofertę cenową marketów Praktiker. Kampania potrwa do 31.03. Oś komunikacji stanowią 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVP tematyczne, TVN oraz kanały TVN Mix, Polsat Mix.

Kampanii towarzyszą również intensywne działania BTL obejmujące specjalnie opracowaną gazetkę promocyjną (dostępną w wersji online na stronie) oraz komunikację prowadzoną w marketach. Całość dopełnia dedykowana akcji kampania display realizowana na portalach horyzontalnych oraz w serwisie.

Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (BTL), Katarzyna Bala (BTL), Katarzyna Skąpska (ATL i BTL) oraz Karolina Więckowska (kampania online). Akcję koordynuje Joanna Pietras.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowsza odsłona Praktikomanii została zrealizowana we współpracy z nowo wybranymi, na drodze konkursów agencjami. Kreację kampanii, materiały ATL oraz POSM przygotowała agencja Red8 Advertising, która obecnie sprawuje również nadzór strategiczny nad komunikacją marki. Reżyserem spotu telewizyjnego z ramienia agencji Red8 Advertising jest Miguel Nieto. Za obsługę digitalową odpowiedzialna jest Agencja Saatachi&Saatachi. Gazetkę promocyjną opracowała Agencja ABC4BRANDS.

Planowanie i zakup mediów TV zrealizował dom mediowy Maxus, a działania w Internecie zaplanowała Agencja Codemedia. Komunikację PR prowadzi Agencja Kuźnia PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się