Ogólnopolska kampania #SneakerOn w Sizeer

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogólnopolska kampania #SneakerOn w Sizeer

Multibrandowa sieć salonów Sizeer prezentuje kampanię reklamową wiosennej kolekcji. Działania skupione pod hasłem #SneakerOn zakładają m.in. spoty w stacji TVN i na Player.pl oraz działania mobilne.

Właścicielem sieci Sizeer jest Marketing Investment Group S.A., właściciel m.in. sieci Timberland i 50 style.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sizeer to europejska sieć salonów multibrandowych oferujących obuwie, odzież i akcesoria z kategorii streetstyle dla młodzieży. W 2013 roku marka rozpoczęła ekspansję zagraniczną otwierając swój pierwszy sklep w Berlinie.

Core targetem Sizeer są młodzi ludzie w wieku 15-25 lat. Dlatego też, kampania promująca nową wiosenna kolekcję opiera się na spotach emitowanych w trakcie trwania najpopularniejszych, młodzieżowych programów stacji TVN tj. „You Can Dance. Po Prostu Tańcz” czy „Kuba Wojewódzki”. W trakcie trwania kolejnych odcinków, widzowie zobaczą 8-sekundowe billboardy sponsorskie. Ten sam spot wyświetlany jest także w na platformie Player.pl. 

Na czas trwania programów „You Can Dance” i „Kuba Wojewódzki”, Sizeer i TVN uruchomili także specjalne aplikacje social TV umożliwiające widzom wymianę poglądów oraz głosowanie na swoich ulubionych tancerzy z „You Can Dance” i najlepsze zespoły konkurujące w show Kuby Wojewódzkiego. Zwycięski zespół zagra na finałowym przystanku trasy Sizeer Music by MTV. 

Wszystkie działania przez nas podejmowane, mają na celu zmultiplikowanie kontaktu widza z marką Sizeer. Dlatego, podjęliśmy się przygotowania tej aplikacji wspólnie z telewizją TVN. To nowatorskie podejście, które daje potencjalnym Klientom naszej sieci jeszcze szersze możliwości zapoznania się z ofertą marki przy okazji rozrywki. Dodatkowo, wpisuje się to w branżowy trend multiscreeningu. Nasz target jest non stop online i korzysta z niej także w trakcie oglądania telewizji – tłumaczy Dominik Królikowski, kierownik Departamentu Marketingu w Grupie MIG.

Kampania w TVN i Player.pl potrwa do końca maja.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij