Jakie znaczenie ma content w komunikacji firmowej i biznesowej?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jakie znaczenie ma content w komunikacji firmowej i biznesowej?

Stowarzyszenie Content Marketing Polska i International Content Marketing Forum zapraszają na badanie dotyczące content marketingu. Poznaj lepiej branżę, w której pracujesz.

Badanie rynku content marketing 2015 organizowane jest w celu dokładnego poznania content marketingu, który jest nadal świeżym pojęciem. Prowadzone jest ono jednocześnie w kilku krajach, dzięki czemu wyniki opierają się na międzynarodowym doświadczeniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chcesz poznać lepiej branże, w której pracujesz? A może chcesz pomóc innym, dzieląc się swoim doświadczeniem?

Jeśli tak zapraszamy do wypełnienia krókiej ankiety, która nie zajmie więcej niż dziesięć minut. 

Jeżeli reprezentujesz: 

  • firmę, która zamawia usługi content marketingowe, ankietę możesz wypełnić pod tym adresem.
  • agencję content marketingową, pod tym.

Wszyscy uczestnicy badania otrzymają raport, przed jego oficjalną publikacją, a także 10 procentową zniżkę na udział w konferencji Power of content marketing.

Z wyników zeszłorocznego badania przeprowadzonego w Niemczech wynika m.in., że już 55 proc. firm nastawione jest na strategię content marketingową, a w przeciągu trzech lat, osiem na dziesięć firm takową strategię wdroży.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij