Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wojownicy greccy w spotach Tarczyńskiego

W telewizji pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Suchej Krakowskiej Tarczyński. Nowy produkt Tarczyńskiego reklamują greccy wojownicy oraz Heladia, która przygotowuje dla nich pyszne przekąski.
O autorze
0 min czytania 2015-03-25

Nowy spot reklamowy Tarczyńskiego kontynuuje platformę kreatywną rozpoczętą na początku marca. Platforma wprowadza na rynek nowy produkt marki Tarczyński – Suchą Krakowską. W pierwszej odsłonie pojawił się zadziorny Pablo. Tym razem główną bohaterką jest Heladia, której towarzyszą greccy wojownicy. Heladia pojawiła się również w layoutach kampanii outdoorowej, która prowadzona jest na ponad 1400 nośnikach w całej Polsce.

Kampania Suchej Krakowskiej prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, POLSAT). Jej emisja potrwa do połowy kwietnia. Za kampanię i jej realizację odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made.

Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Heladia, reklama 2015)

Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Pablo, reklama 2015)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj