Nowy spot reklamowy Tarczyńskiego kontynuuje platformę kreatywną rozpoczętą na początku marca. Platforma wprowadza na rynek nowy produkt marki Tarczyński – Suchą Krakowską. W pierwszej odsłonie pojawił się zadziorny Pablo. Tym razem główną bohaterką jest Heladia, której towarzyszą greccy wojownicy. Heladia pojawiła się również w layoutach kampanii outdoorowej, która prowadzona jest na ponad 1400 nośnikach w całej Polsce.
Kampania Suchej Krakowskiej prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, POLSAT). Jej emisja potrwa do połowy kwietnia. Za kampanię i jej realizację odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Heladia, reklama 2015)
Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Pablo, reklama 2015)
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024