Nairobia dla Ferrero międzynarodowo z promocją Kinder Chocolate

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nairobia dla Ferrero międzynarodowo z promocją Kinder Chocolate

Sukces promocji „Twoje dziecko twarzą Kinder Czekolady” na rynku polskim sprawił, że Ferrero postanowiło rozszerzyć współpracę z agencją o koordynację oraz realizację kampanii w trzech krajach bałtyckich – Łotwie, Litwie i Estonii.

Akcja trwać będzie 12 tygodni i obejmie część konkursową oraz loterię. Nairobia przygotowała komunikację do kanałów ATL, BTL oraz digital, a materiały zostały wyprodukowane w czterech językach  - litewskim, łotewskim, estońskim oraz rosyjskim. Nairobia  koordynowała pracę trzech agencji lokalnych oraz współpracowała z lokalnymi podwykonawcami i dostawcami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij