Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nairobia dla Ferrero międzynarodowo z promocją Kinder Chocolate

Sukces promocji „Twoje dziecko twarzą Kinder Czekolady” na rynku polskim sprawił, że Ferrero postanowiło rozszerzyć współpracę z agencją o koordynację oraz realizację kampanii w trzech krajach bałtyckich – Łotwie, Litwie i Estonii.
O autorze
0 min czytania 2015-03-27

Akcja trwać będzie 12 tygodni i obejmie część konkursową oraz loterię. Nairobia przygotowała komunikację do kanałów ATL, BTL oraz digital, a materiały zostały wyprodukowane w czterech językach  – litewskim, łotewskim, estońskim oraz rosyjskim. Nairobia  koordynowała pracę trzech agencji lokalnych oraz współpracowała z lokalnymi podwykonawcami i dostawcami.